Novi šef Boingove jedinice za komercijalne avione ocenio je da su ovo ključni momenti za američkog proizvođača aviona, jer treba intenzivno raditi na poboljšanju kvaliteta i rešavanju primedbi regulatora i kupaca iz avio-kompanija, naročito nakon što je u januaru otpala deo oplate na vratima novog mlaznog modela "737 Maks 9".
Stefani Poup, koja je u ponedeljak imenovana za predsednicu i izvršnu direktorku odeljenja „Boing Commercial Airplanes“, u mejlu zaposlenima poručila je da „predstoji ozbiljan rad na izgradnji poverenja kompanije i poboljšanju funkcionisanja“, preneo je Rojters.
Ona je na tu funkciju došla nakon što je obavljala širok spektar prethodnih poslova u Boingu.
Izvršni direktor Boinga Dejv Kalhun u ponedeljak je najavio da će otići s tog mesta do kraja godine, dok se u penziju povukao dugogodišnji šef kompanije za komercijalne avione Sten Dil, a ostavku je podneo predsednik odbora Lari Kelner, kojeg je zamenio direktor Stiv Molenkof.
Nakon incidenta u januaru, Savezna uprava za civilno vazduplovstvo (FAA) „prizemljila“ je „Maks 9“ na nekoliko nedelja, zabranila Boingu da poveća stopu proizvodnje i naredila mu da razvije sveobuhvatan plan za rešavanje sistemskih problema kontrole kvaliteta u roku od 90 dana.
Avio-kompanija Boing više od pet godina ima probleme sa svojim avionima, uključujući i dve fatalne nesreće Boinga „737 Maks“ 2018. i 2019. godine, u kojima je poginulo 346 ljudi, navodi CNN.
Bezbednosni problemi su doveli do kumulativnog gubitka Boinga od više od 31 milijarde dolara.
Bonus video
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare