Nova.rs objvila je vest koja se pojavila na društvenim mrežama u BiH i regionu, a u pitanju je fotografija koja kruži uz tvrdnje da se na reklamnim panoima u Ljubljani objavljuju imena osoba koje su napravile neki prekršaj u saobraćaju. Ipak, radi se o marketinškoj kampanji u sklopu Evropske nedelje mobilnosti 2019 i u pitanju su izmišljena, a ne stvarna imena.
Portal Nova.rs pogrešno je preneo informacije, da je javno “prozivanje” na panoima u Ljubljani deo kazne za prekršaje u saobraćaju, a ne ono što je zapravo – marketinška kampanja.
U Ljubljani osim što te novčano kazne zbog parkiranja na mjestu za invalide i slično, osvane ti i ime na gradski pano sa učinjenim prekršajem, da zna cijeli grad da si govedo. Bravo Ljubljana. pic.twitter.com/786WQF8zmz
— bastadur_ (@adiotrafikonte) October 18, 2020
Na plakatu ne piše to ime. 😉 Odlična plakatna akcija, ali ne radi se o realnim ljudima i njihovim prekršajima. Samo to. 🙂 Mah-mah!
— Tanja Cvitko✌️ (@TanjaCvitko) October 18, 2020
U prvobitnoj vesti je navedeno i da su odmah usledila poređenja sa Beogradom uz komentare da bi se Beograđani verovatno takmičili čije će se ime naći na bilbordu. Međutim, ovi komentari se zasnivaju na manipulisanim činjenicama, jer čitaoi nisu znali da se radi o marketinškoj kampanji.
Nova.rs izvinjava se čitaocima zbog prenošenja netačnih informacija.
Ovo bi u Beogradu bio fazon. Takmičili bi se ko će pre da dobije svoj bilbord
— Branislav Živaljević (@BZivaljevic) October 19, 2020
mi bi plaćali još 50 da nam stave sliku
— Branko (@Branko12325317) October 19, 2020
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare