Douin, kineska verzija TikTok -a, ograničiće upotrebu platforme za decu na 40 minuta dnevno.
Pravila će se primenjivati na korisnike mlađe od 14 godina, koji su platformu koriste pod svojim pravim imena, a aplikaciju će moći da koriste između 06.00 i 22.00, piše BBC.
Inače, Kina suzbija upotrebu tehnologije za tinejdžere.
Prema korisničkom sporazumu, na Douin platformi nema minimalne starosti, ali mlađi od 18 godina moraju da dobiju pristanak zakonskog staratelja. U sestrinskoj aplikaciji TikTok minimalna starost je 13 godina.
„Da, stroži smo prema tinejdžerima. Radićemo više na pružanju kvalitetnog sadržaja kako bi mladi ljudi mogli da nauče i vide svet ”, navodi se u postu.
Prošlog meseca, mlađima od 18 godina u Kini je zabranjeno igranje video igara tokom nedelje, a njihovo igranje bilo je ograničeno na samo jedan sat petkom, vikendom i praznikom.
U februaru je deci iz Kine zabranjeno da nose mobilne telefone u školu.
U poslednje tri godine zvanični mediji upozoravaju da sve više vremena koje mladi Kinezi provode na internetu ima uticaj na njihovo fizičko i mentalno zdravlje.
Podaci agencije za društvene medije We Are Social ukazuju na to da Kinezi često provode više od pet sati dnevno na internetu, od čega dva sata na društvenim mrežama.
Iako ovi podaci ne uključuju one mlađe od 16 godina, učenje putem interneta bilo je vrlo prisutno u životu mladih Kineza u poslednjih godinu dana zbog virusa korona. Uz to, zvanični emiter CGTN kaže da je 95 odsto kineske mlade populacije danas na mreži – 183 miliona maloletnika.
The Chinese version of TikTok, Douyin, is introducing a "teenage mode" that will limit the amount of time children under the age of 14 spend on the short-form video app to 40 minutes only between 6 a.m and 10 p.m. #China #Douyin #TikTok pic.twitter.com/ilrMFZXroT
— The Istanbul Chronicle (@theIstChronicle) September 20, 2021
Kineski regulatori su još 2018. godine rekli da pokušavaju da ograniče vreme koje maloletnici provode na internetu, zbog rastućeg nivoa kratkovidosti među decom.
Douin je, baš kao i TikTok, posebno popularan kod mlade publike, pa ga je glavni kineski regulator, Uprava za sajber prostor Kine, pozvao da „stvori dobro sajber okruženje za zdrav razvoj mladih“.
BONUS VIDEO: Kako priroda i čovek polako „jedu“ najveću svetsku građevinu – Kineski zid