Oko 150 putnika Britiš ervejza na BA 2832 putovalo je skoro 24 sata od Londona do Dubrovnika.
Avion iz Londona je u Dubrovnik trebalo da sleti u nedelju u 21.25, ali je prema svedočenju putnika pilot nekoliko puta pokušavao da sleti na tamošnji aerodrom, ali nije uspeo. Avion je, navodno, potom skoro pola sata kružio iznad Dubrovnika pokušavajući da sleti, ali ponovo nije uspeo, iako su drugi avioni sletali i poletali sa dubrovačkog aerodroma.
Posle nekoliko neuspešnih pokušaja sletanja, pilot je obavestio putnike da ne može da sleti zbog jakog vetra i da će sleteti u Zagreb. On je dodao da se nada da će imati dovoljno goriva da stignu do zagrebačkog aerodroma, što je dodatno unervozilo putnike, piše Jutarnji list.
Njihovi sagovornici tvrde da ih na aerodromu niko nije dočekao niti im objasnio šta da rade i kada mogu da lete za Dubrovnik, a da su u to vreme na aerodromu radile samo mašine.
Uprava Međunarodnog aerodroma Zagreb tvrdi drugačije. Oni su za Jutarnji rekli da su putnike na izlazu iz aviona dočekali zaposleni na aerodromu koji su im uručili obaveštenje avio-kompanije da sami pronađu smeštaj, da će im Britiš ervejz nadoknaditi troškove, a da su zaposleni „organizovali put do taksija“.
„U takvim situacijama radimo sve što avio-kompanija traži od nas i to smo uradili“, kažu u MZLZ-u. Navode da je većina putnika napustila aerodrom u relativno kratkom roku.
Putnici iz aviona, pak, navode da se transportna trauma nastavila i tokom današnjeg dana. Tek danas, tokom jutra, putnici su dobili SMS poruku od Britiš ervejza da zbog lošeg vremena ne mogu da slete u Dubrovnik i da će iz Zagreba poleteti u 13.30 časova. Međutim, ni to obećanje se nije ostvarilo.
Nekoliko sati kasnije dobili su novu poruku u kojoj je pisalo da iz Zagreba poleću u 15.30 i da će dobiti vaučer za osveženje na aerodromu.
Ogorčeni putnici nisu dobili nikakvo objašnjenje zašto su na let za Dubrovnik morali da čekaju 16 sati u Zagrebu, niti zašto ih je kompanija kontaktirala tek desetak sati po sletanju u Zagreb.
***
BONUS VIDEO: Avion sleteo na autoputu u Sloveniji
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare