Crni petak Foto: Dragan Mujan/Nova.rs

Amerikanci su na crni petak onlajn, preko svojih mobilnih telefona i računara, kupili proizvode u iznosu od 10,8 milijardi dolara, navodi se u ažužiranim podacima "Adobe analitike", prenosi Rojters.

Crni petak, dan nakon praznika Dana zahvalnosti, označava zvanični početak praznične sezone kupovine u trgovinama na malo.

Povećana onlajn kupovina favorizuje gigante kao što su Amazon i Valmart. Volmart, koji upravlja sa 4.700 prodavnica u SAD, uložio je velika sredstva u kućne isporuke kako bi podstakao e-trgovinu.

Američka potrošnja onlajn na crni petak ove godine je porasla za 10,2 odsto, saopštio je Adobe, koji vodi evidenciju o uređajima koji koriste njegov softver, kako bi se omogućilo više od milijardu poseta maloprodajnim sajtovima u SAD.

Pročitajte još:

Prošle godine američki kupci potrošili su 9,8 milijardi dolara onlajn na crni petak, a 2022. godine 9,1 milijardu, saopštio je Adobe. Najprodavanija roba na mreži uključivala je kolzmetiku, proizvode za negu kože i kose, kao i „blutut“ uređaje i espreso mašine.

Onlajn prodaja igračaka porasla je čak 622 odsto, u poređenju sa prosečnom dnevnom prodajom u oktobru, dok je prodaja nakita porasla za 561, a različitih uređaja za 476 odsto u odnosu na oktobar, dodaje se.

BONUS VIDEO:

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar