Izbornu kampanju obeležila su korona, izostanak kampanje na kakvu smo dosad navikli, kao i predizborni spotovi diskutabilnog kvaliteta i, još problematičnije - nedostatka jasne poruke.
Poslednji u nizu spotova koji su pokrenuli burnu reakciju na mrežama je video Ujedinjene demokratske Srbije u kom u predstavnicu ove izborne koalicije Gordanu Čomić streljaju, i gađaju papirom, a ona izlazi iz tog napada živa i sa srednjim prstom visoko podignutima.
— Nenad Čanak (@XXLTulip) June 15, 2020
Sliku svoju ljubim
Predizborni spotovi vladajuće Srpske napredne stranke u kojima je glavni glumac predsednik Srbije i lider SNS Aleksandar pokrenuli su raspravu o funkcionerskoj kampanji i zloupotrebi dece. Poslednji u nizu spotova prikazuje porodicu iz Niša koja stiže u Grčku na more za četiri sata i Vućića u medaljonu glavne akterke spota.
Dačićevi vajtvokeri
Spot socijalista u kom se oko lidera stranke Ivice Dačića okuplja grupa sivih, bezličnih bića bio je inspiracija za veliki broj parodija.
Do Pobede @socijalisti ?? pic.twitter.com/D141U77jye
— Branko Ružić (@brankoruzicsps) May 31, 2020
I u dobru i u zlu
Još jedan spot UDS našao se na listi spotova o kojima se najviše govorilo na mrežama. Ovog puta u glavnim ulogama su lideri LSV i Srbija 21 Nenad Čanak i Marko Đurišić koji šalju „dobre vesti“ po jako lošem vremenu.
U dobru i u zlu. MI SMO TU! #DobraVest https://t.co/8lAPMdVE5f
— LSV (@VOJVODINA_LSV) June 10, 2020
Bojkot šipak
Kampanja bojkota zaživela je tek u poslednjih nekoliko dana, ali se liderima ove SZS zamera to što nisu glasnije i jasnije agitovali za svoja uverenja. Te je „šipak“ koji su glasači i bojkotaši mogli da vide u jednom od spotova možda i najbolje opisao stanje u ovom delu opozicije.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare