Foto:privatna arhiva ; Tamara Marković/Nova.rs; Goran Srdanov/Nova.rs

Iako je sve svoje obaveze prema MTS-u izmirio, kao što to uvek čini svakog 20. u mesecu, Aleksandar Stojanović iz Beograda u poštanskom sandučetu pronašao je opomenu pred isključenje. Na sličan problem naišli su i mnogi drugi korisnici Telekomovih usluga koji su se javili našem portalu. Svima su stizale oprečne informacije - od sistemske greške do "želja korisnika".

Kako ističe naš sagovornik, odmah nakon što je video opomenu neprijatno se iznenadio, jer zna da svaku obavezu kad je o računima reč izvršava na vreme.

U opomeni pred isključenje usluga koja je dostavljena Aleksandru navodi se da je MTS ustanovio dugovanje zaključno s julom ove godine.

Foto:privatna arhiva

Dodaje se da je krajnji rok za uplatu novca bio 27. septembar, a naznačeno je i da će usluge biti trajno ugašene.

Uznemiren, u prvih mah želeo je da plati račun, ali je uvidom u svoj e-banking shvatio da je račun platio još pre nekoliko dana. Privatnim kanalima saznao je da greška nije do njega, već do MTS-a, čija je IT služba poslala desetinama hiljada svojih korisnika u Srbiji identičan mejl, s pretnjom da će im Telekomove usluge biti trajno isključene ukoliko ne izmire dugovanja (koja su već izmirili).

Kako saznajemo, brojni MTS i Telekom operateri zatrpani su poslednjih dana telefonskim pozivima nezadovoljnih korisnika koji su, kao i Aleksandar, svoj račun izmirili na vreme, ali im je opomena svejedno stigla. Svima su, po nalogu menadžmenta, upućivali identično objašnjenje, uz izvinjenje: u pitanju je greška. Reč je bukvalno o desetinama hiljada ljudi u Srbiji koji su dobili upozorenje poput ovog, nezvanično saznajemo.

Na identične probleme požalilo nam se još nekoliko osoba koje su se javile našem portalu.

Opomene stižu po „želji potrošača“ 

Opomenu je dobio recimo i Aleksa Mastilović, koji je svoje obaveze izmirivao najkasnije do 20. u mesecu. Njemu su u MTS-u rekli da su ove opomene stigle „po želji potrošača“, kao neka vrsta opomene za neplaćene račune (šta god to značilo – prim. aut.).

PROČITAJTE JOŠ

Ostalo je nejasno i kako kašnjenje od četiri ili pet dana može dovesti do opomene pred trajno isključenje.

U želji da nam neko iz MTS-a pojasni o čemu je reč, poslali smo pitanja na adresu ove kompanije, ali do objavljivanja teksta nismo dobili nikakav odgovor.

MTS naplaćivao usluge koje se ne koriste? 

Kako je naš potal već pisao, potrošači u Srbiji, kao korisnici određenih usluga mobilnih operatera (u ovom slučaju korisnici MTS-a), plaćaju usluge koje zapravo nikad nisu ni koristili.

Takozvane VAS usluge su plaćanje parkinga, pripejd kredita, naručivanje igrica, glasanje u raznim TV emisijama i slično. Upravo su te usluge one za koje u ogromnom broju slučajeva nisu ni znali, ali su im uredno naplaćivane ili je operator makar pokušao da im ih naplati. Evo jednog takvog primera iz Novog Sada.

Inače, novi rok za plaćanje računa MTS-a je do 15. u mesecu.

****

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare