U susret Novoj godini i Božiću organizovana je velika akcija United Grupe sa ciljem da se deci i mladim ljudima iz brojnih ustanova socijalne zaštite širom Srbije ulepšaju predstojeći praznici.
Udruženi oko zajedničke ideje da izmame dečije osmehe, zaposleni u kompanijama SBB, United Media, Shoppster, D Express, United Cloud i Net TV Plus, u organizaciji SBB fondacije, bili su Deda Mrazovi i odlučili da svaki novogodišnji poklon bude personalizovan i ispunjen dečijim željama.
Ukupno 360 pažljivo biranih paketića sa puno ljubavi i dodatnih iznenađenja, dobila su deca iz različitih institucija i organizacija, kao što su Centar Zvezda u Beogradu, Nišu i Kragujevcu, Udruženje Plava školjka u Banji Koviljači, Udruženje distrofičara u Novom Sadu, Dom za decu sa autizmom „Kuća dobre volje“ u Šapcu, Centar „Knjeginja Ljubica“ u Kragujevcu, Udruženje „Zagrljaj“ Valjevo i „Opštinska organizacija gluvih“ Blace.
United Grupa brine o zajednici već dve decenije unazad, a tradicionalno kroz SBB fondaciju svake godine donira u robi ili novcu ono što je potrebno različitim ustanovama. Donacija je ukupne vrednosti 10 hiljada evra i kao i do sada, i ove godine su pažljivo saslušali potrebe ustanova i obezbedili ono što su one izabrale. Tako su u centre stigli bela tehnika i odeća, oprema za informatičku sobu, posteljine, peškiri i police za didaktički materijal, štampač za šolje.
„Rad ovih organizacija je veoma važan, a odgovornost velika, jer pomažu ugroženim grupama i bore se za bolje sutra čitavog društva. Deca se najviše raduju praznicima i poklonima i ja sam ove godine posebno ponosna na to što su naši zaposleni sa takvim entuzijazmom i na najlepši način pokazali koliko im je stalo da svako dete oseti tu radost. Deca su poslala svoju skromnu listu želja, a mi smo rado preuzeli ulogu Deda Mraza za svakog od njih. U isto vreme znam koliko je ustanovama potrebna dodatna podrška da obezbede najrazličitija sredstva za funkcionisanje i rad i drago mi je da tradiciju doniranja potrebne robe nastavljamo iz godine u godinu,“ rekla je Jovana Lukić, CSR direktorka United Grupe i direktorka SBB fondacije.
BONUS VIDEO Podrška umetnicima sa cerebralnom paralizom: United Media otkupila 16 slika na humanitarnoj izložbi
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar