Zoran Đorđević Foto: TANJUG/ SAVA RADOVANOVIC

Čačanin Goran Marković objavio je na svom fejsbuk nalogu da je radnica Pošte broj 2, kod Železničke stanice u Čačku, juče drsko i bez persiranja odbila da donese starici kojoj je pozlilo čašu vode. Tim povodom oglasio se i direktor JP "Pošta Srbije" Zoran Đorđević. Najavio je pokretanje postupka kako bi se utvrdile sve činjenice.

„Uvažavanje korisnika i njihovih potreba jedan je od prioriteta za sve zaposlene u Pošti Srbije, te sam odmah po dobijanju saznanja o ovom događaju pokrenuo postupak o utvrđivanju činjeničnog stanja i na osnovu toga doneću odluku o eventualnom pokretanju disciplinskog postupka. O rezultatima javnost će biti informisana“, izjavio je  Đorđević.

Čačanin Goran Marković do detalja je opisao nemili događaj .

„Ona je, pred očima par nas koji su tu bili, odbila je da donese čašu vode, ponavljam, čašu vode, starijoj gospođi kojoj je pozlilo. Molila je tri puta, persirajući joj, podrhtavajući i jedva stojeći na nogama, a ona joj je odgovarala drsko, bez persiranja, da ima tržni centar i kafana u blizini, pa neka tu uzme vodu“, naveo je Čačanin Goran Marković.

Prema njegovim rečima, gospođu su izveli iz pošte i pomogli joj ljudi koji su bili pored nje.

„Viđao sam razne nehumane postupke, ali ovo mi je baš zasmetalo. Na moju kritiku da treba da je bude sramota kako se ponaša prema starijoj sugrađanki, odgovorila mi je histerično, zatvarajući šalter, da joj ne pada na pamet da dodaje vodu da bi ona samo popila lek na vreme. Ostao sam bez teksta“, napisao je Marković.

****

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare