Foto:Nova.rs

Jelena Đorđević iz Beograda odlučila je da odustane od skijanja na Kopaoniku jer je kako je ispričala, uvidela da se epidemiološke mere ne poštuju. Međutim, novac za uplaćeni trodnevni ski pas joj nije vraćen, jer iz Skijališta Srbije smatraju da nije tačno da se epidemiološke mere nisu poštovale.

„Nakon samo tri vožnje shvatila sam da se epidemiološke mere na Kopaoniku ne poštuju i rešila da skijanje prekinem i vratim ski pas. Išla sam u upravu skijališta i policiju, i svi se se složili da sam potpuno u pravu i da se mere ne poštuju, ali da zahtev treba da uputim mejlom“, priča Jelena.

Kako je objasnila, nakon objave medija da se na Kopaoniku strogo poštuju epidemiološke mere, odlučila je da dođe na trodnevno skijanje, i to tokom radne nedelje, a posle raspusta, upravo kako bi izbegli gužve.

Povezane vesti:

„Međutim, situacija na terenu je suprotna navodima u medijima, jer lica zaposlena na žičari dozvoljavaju pravljenje gužvi u redovima i pakovanje svih sedišta na sedežnicama. I to kako tvrde, po odobrenju pretpostavljenih. Takođe, u redovima i na sedežnicama niko ne nosi epidemiološke maske. Budući da sam tog dana na sve tri polazne stanice sama zavodila red, regulisala distancu u redovima i sprečavala skijaše da sedaju sa nama na sedežnice, rešila sam da odustanem, vratim ski pas i obustavim skijanje. Jer postojala je velika verovatnoća da ćemo se zaraziti zbog nepoštovanja epidemioloških mera“, kaže Jelena.

Ova Beograđanka je Skijalištima Srbije poslala fotografije pomenutih redova i ski pasa i tražila da oduzmu iznos za iskorišćene usluge, odnosno tri vožnje i da joj se vrati novac za ski pas koji kako je napisala „nije imala nameru da koristi u pomenutim uslovima“.

Iz Skijališta Srbije su joj odgovorili da do sada nisu imali nikakve slične pritužbe. Kažu da su postavljene uvodnice koje regulišu formiranje reda za pristup instalacijama, a skije same po sebi imaju napred i pozadi dužinu za propisanu distancu od 1,5 metara.

„Za smeštanje korisnika na sedišta, predviđeno je da se popunjava svako drugo mesto sem u slučaju gde korisnici sami zahtevaju da sede zajedno, a sedišta se redovno dezinfikuju. Korisnici su obavezi da nose maske/bandane na svom licu kao i rukavice prilikom pristupanja, silaska i korišćenja instalacija za prevoz skijaša. Iz svega navedenog, nismo u mogućnosti da uvažimo vašu reklamaciju i pozitivno postupimo na vaš zahtev zbog nepoštovanja epidemioloških mera“, piše u odgovoru koji je ova Beograđanka dobila.

„Nije stvar u tih 8.000 dinara, koliko kosta ski pas, jer da su pristali da vrate novac uputila bi ih da iznos uplate bilo kom detetu kome treba medicinska pomoć. Stvar je u principu, i u tome da svi treba da prestanemo da ćutimo na ovakve stvari“, objašnjava Jelena Đ. iz Beograda.

 

 

***
Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare