Foto: Promo

Sa rastućim društvenim pritiskom da budemo stalno zauzeti, usvajamo nove tehnologije za rad i globalnom pandemijom koja je doprinela da kancelariju prenesemo na svaku prostoriju koja ima wi-fi, potencijalno se povećala i prosečna dužina radnog dana. Kada se na mesečnom nivou svi prekovremeni sati saberu, ponekad se pojavi i nezadovoljstvo jer malo manje vremena posvećujuemo sebi, svom privatnom životu i porodici. Rešenje obično nije na dohvat ruke, ili ipak jeste?

Kompanija HEINEKEN je ozbiljno pristupila rastućem jazu između posla i privatnog života i simbolično osmislila The Closer. Ova inovativna sprava ustvari je otvarač za flaše visoke tehnologije koji, čim se njime otvori Heineken® boca, gasi sve radne aplikacije. Cela ideja kampanje bila je da se napravi uređaj koji će predstavljati duhovit simbol moći koju svaki zaposleni treba da ima kako bi sa krajem radnog vremena zatvorio sve zadatke na kojima radi i dao sebi oduška da se posveti privatnim stvarima.

Foto: Promo

Pandemija korona virusa jedan je od okidača koji je učinio da granice između rada i privatnih obaveza postanu sve tanje. Rad od kuće doprineo je da naša dnevna soba bude i kancelarija i soba za sastanke, a činjenica da smo imali ograničeno kretanje omogućila je da se i da radno vreme izgubi svoj ustaljeni okvir. Nalazili smo sebe u situaciji da se budimo uz računar, ceo dan provedemo uz njega, a zatim se uveče uspavljujemo uz ekran. Laptop i telefon postali su sredstva za rad koja nam pružaju uvid u posao u svakom momentu i čine nas dostupnim u bilo koje vreme.

Foto: Promo

Uz preko 80.000 zaposlenih širom sveta, HEINEKEN nije ostao imun na rastuće zahteve ka svojim ljudima, ali od 2021. godine aktivno radi na programu dobrobiti svih svojih zaposlenih kako bi se identifikovali uzroci neravnoteže u poslovnom životu ljudi širom sveta. Svesni da se ova, takozvana, nova normalnost neće rešiti promenom samo jedne poslovne politike, kompanija je pokrenula inovativnu kampanju i The Closer otvarača za flaše osmislia da ohrabri zaposlene širom sveta kako bi revidirali prioritete i efikasno obavljali svoj posao, ali samo tokom radnog vremena.

Foto: Promo

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar