Foto: Infrastruktura železnice Srbije

"Infrastruktura železnice Srbije“ započela je na Dorćolu raščišćavanje dela trase budućeg Linijskog parka u Beogradu, navodi se u pisanom saopštenju.

Rok četiri meseca, vrednost posla oko 70 miliona dinara

„Infrastruktura železnice Srbije“ započela je radove na drugom delu Linijskog parka u Beogradu – Donji grad. Radovima je obuhvaćeno uklanjanje stare železničke infrastrukture i raščišćavanje dela trase budućeg Linijskog parka, na potezu od pešačke pasarele na Dorćolu, preko Dunav stanice, do blizine Pančevačkog mosta, navodi se u saopštenju i dodaje da rok za izvođenje ovih radova iznosi 120 dana.

„Kada ovaj deo trase bude raščišćen, biće oslobođeno oko četiri i po kilometra zemljišta u samom centru Beograda, na izuzetno atraktivnoj lokaciji, namenjenog za izgradnju budućeg Linijskog parka. Nakon što je „Infrastruktura železnice Srbije“ uspešno sprovela tender za izvođače radova, posao je poveren kompaniji „Srbijaput“ iz Beograda, kao nosiocu posla, u zajedničkoj ponudi sa firmama „Srbijaput Logistika i Izgradnja“ iz Beograda, „Triangla AB“ iz Novog Sada, PZP „Kragujevac“ iz Kragujevca, „MetalProm“ iz Valjeva i PZP „Šumadija“ iz Beograda. Vrednost ovog posla iznosi oko 70 miliona dinara“, izjavio je direktor Sektora za nabavke i stovarišne poslove u „Infrastrukturi železnice Srbije“ Boris Nikolić.

Foto: Infrastruktura železnice Srbije

Nadležni u „Infrastrukturi železnice Srbije“ i stručni nadzor na terenu postaraće se da posao bude završen u predviđenom roku i u skladu sa zahtevanim kvalitetom, navodi se u saopštenju i dodaje da će na taj način „Infrastruktura železnice Srbije“ dati svoj doprinos uspešnoj realizaciji čitavog projekta Linijskog parka u Beogradu.

„Izgradnja Linijskog parka, prema dosadašnjim najavama, obuhvata park, pešačku zonu, sportsko-rekreativne sadržaje kao i pripadajući mobilijar od železničke, ali i ostale komunalne i urbane infrastrukture. Prema ranijim izjavama gradskih čelnika, izgradnja Linijskog parka trajaće dve do tri godine i koštati oko 55 miliona evra“, objašnjavanju iz Nenad Stanisavljević iz  „Infrastrukture železnice Srbije“

***

BONUS VIDEO: Pasionirani ljubitelj starih vozova koji pravi velike makete železnice

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar