Lidl- Hrana za bolje sutra
Foto: Promo

Kao jedan od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Evropi, Lidl prepoznaje svoj uticaj u pogledu načina ishrane kod ljudi i odgovorno se ponaša po pitanju zdravlja potrošača i planete. Zato se u okviru svoje strategije Lidl obavezao da će posvećeno raditi na tome da uz transparentnu komunikaciju pruži što širi asortiman ponude zdravijih i održivijih proizvoda i olakša donošenje odgovornih odluka prilikom kupovine.

Šta je osvešćena ishrana?

Iako je zdravlje prva asocijacija kada pomislimo na osvešćenu ishranu, nije jedina. Izbor hrane utiče na brojna polja čovekovog delovanja, poput očuvanja prirodnih resura i biodiverziteta.

Šta je zapravo osvešćena ishrana? U pitanju je deo inicijative „planetarne dijete“ (Planetary Health Diet – PHD), kojom je EAT Lancet komisija obezbedila naučnu osnovu za globalnu promenu u ishrani. Na osnovu dvestogodišnjeg istraživanja, naučnici iz EAT – Lancet komisije, došli su do saznanja da je „planetarna dijeta“ jedini mogući način da naša zemlja uspe da nahrani oko 10 milijardi ljudi do 2050. godine, a da ne ostane ugrožena.

Lidl- Hrana za bolje sutra
Foto: Promo

Naime, zbog načina na koji se hranimo, čak 55% biokapaciteta naše zemlje se troši za potrebe ishrane. Pomenuta „planetarna dijeta“ je bazirana na ishrani koja ne šteti planeti i preporučuje izbor namirnica na biljnoj bazi, onih koje ostavljaju za sobom što manji karbonski otisak, kao i onih koji utiču pozitivno na zdravlje ljudi, na primer sa smanjenim udelom soli i šećera.

LIDL: HRANA ZA BOLJE SUTRA

U skladu sa ovim saznanjima, kompanija Lidl Srbija donela je odluku da usmeri svoje poslovanje na podržavanje i promovisanje principa osvešćene ishrane koja će obezbediti pozitivan uticaj na opšte zdravlje ljudi i naše planete. Lidl će delovati kroz tri polja: obezbediće širu ponudu zdravijih namirnica, kao i ponudu održivih proizvoda i transparentnom komunikacijom pružiti podršku potrošačima na putu ka održivijem načinu života. To znači više zdravijih proizvoda na biljnoj bazi, integralnih, proizvoda sa manje šećera i soli, kao i održivih proizvoda, onih koji su manje štetni po planetu, poput namirnica na bazi biljnih proteina, veganskih proizvoda, kao i organski uzgojenog voća i povrća. Na ovaj način Lidl će svojim potrošačima olakšati donošenje odgovornih odluka prilikom kupovine i time pozitivno uticati na svoj i život drugih ljudi, kao i zaštitu planete.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare