Članovi Privremenog organa grada Beograda sutra će na telefonskoj sednici da usvoje predlog odluke o izmenama i dopunama Odluke o javnom linijskom prevozu putnika na teritoriji grada Beograda, čime bi znatan broj linija Grad ustupio privatnicima, piše N1 pozivajući se na svoja saznanja.
Dokument do kog je došao N1 u članu 3 pokazuje da se daje mogućnost Gradu da poveri obavljanje prevoza na potezima više gradskih linija privatnim prevoznicima umesto da to radi GSP Beograd. U tom slučaju, GSP bi obavljao prevoz na linijama koje saobraćaju u užem gradskom jezgru.
Iz sindikata Centar GSP Beograd kažu da se ovim dokumentom dokazuje jasna namera Grada da se značajan broj linija ustupi privanticima i da se radi o njih 39.
To u praksi znači da će u narednom periodu Grad Beograd oduzeti GSP-u linije sa poteza „100“ (linije koje saobraćaju do naselja: Padinska skela, Vrbovski, Crvenka, Ovča, Borča, Jabučki rit, Dunavac, Reva i Kovilovo), poteza „300“ (linije koje saobraćaju do naselja: Grocka, Begaljica, Zaklopača, Vrčin, Ritopek, Boleč, Leštane, Bubanj Potok, Vinča, Mali Mokri Lug i Veliki Mokri Lug), poteza „400“ (linije koje saobraćaju do naselja: Pinosava, Beli Potok, Zuce, Bela reka, Glumčevo brdo i Ralja) i poteza „700“ (linije koje saobraćaju do naselja: Batajnica, Busije, Ugrinovci, Mala Pruga, Zemun Polje i 13. maj), i njih ustupiti privatnim prevoznicima na period ne manji od 10 godina, što je rok važenja prethodnih ugovora sa privatnim prevoznicima koji su na snazi, kažu u sindikatu.
O tome da posao koji obavlja GSP Beograd sve više prelazi u privatne ruke, N1 je i pre nekoliko dana izveštavao.
BONUS VIDEO „Za građane ih nije briga“: Sindikalac o stanju vozila GSP u Beogradu