Porodica koja se sa bebom od devet meseci otišla na odmor letom Air Srbije, ni posle 10 dana od sletanja u Sarajevo nije dobila prtljag. Umesto odgovora ko je odgovoran, prema rečima Sanje Cvetković, Air Srbija (Er Srbija) i aerodrom Sarajevo prebacuju loptu "jedni na druge".
Sanja Cvetković za N1 kaže da nisu bili jedini koji su ostali bez prtljaga, i da je po sletanju samo petoro ljudi dobilo svoje kofere, prenosi N1.
„Na aerodromu smo prijavili, sačekali dva sata da se možda ne pojave (stvari)“, rekla je Cvetković i dodala da im je rečeno da će ih pozvati.
Kaže da su otišli u Mostar, slali mejlove, zvali, ali da apsolutno nikakvu povratnu informaciju nisu dobili do pre dva dana.
Pre dva dana su se, kako je rekla, javili iz Aerodrama i rekli da će da nam pošalju kofere u Sarajevo.
Sanja Cvetković kaže da im se za tri dana završava odmor i da neće biti u Sarajevu, pa nema ko da pokupi prtljag i da su pitali da da li mogu da ih ostave u Beogradu na šta im je odgovoreno da ne može jer je takva procedura.
Istakla je da su probali i da pomere i let iz Splita ali da nisu mogli.
Rečeno im je da samo jedan deo novca, odnosno od 30.0000 dinara 4.000 dinara mogu da im vrate, a pritom da im naplate prtljag koji nemaju.
Sanja Cvetković kaže da će se raspitati o svojim pravima kada se vrate sa odmora ali ističe da će tražiti odgovornost pre svega zbog deteta, jer je u koferu bilo psolutno sve za bebu od hrane do kozmetike i sve su to ponovo morali da kupuju.