Foto: Dragan Mujan/Nova.rs/Printscreen/Twitter

Telekom Srbija ponovo je korisnicima, bez najave, ukinuo kanale, ovog puta njih šest. Ono što bi građani trebalo da znaju jeste da korisnik ima prava da raskine ugovor sa operaterom koji vam je uskratio određeni deo svoje ponude.

Naime, ovo nije prvi put da Telekom ukida kanale iz svog programskog sadržaja.

Od 1. februara svi korisnici kablovske televizije Telekoma Srbije ostali su bez tri kanala – regionalnog kulinarskog kanala Kitchen TV, i dečjih televizija Dečija TV i Duck TV.

Nakon toga su ukinuti: MOBA, JEKA MUZZIK, MUZZIK, Rock N Roll MUZZIK, World Wide MUZZIK, POP STAR.

Dok su na irisGO, koji takođe pripada Telekomu ukinuti: MUZZIK i JEKA MUZZIK.

Da stvar bude gora, prema tvrdnjama jedne korisnice sa Tvitera, zaposlena u MTS pretila je da će korisnici ovog operatera platiti penale usled raskida ugovora, koji je MTS prekršio.

Ako korisnik od MTS-a dobije negativan odgovor na zahtev za raskid ugovora bez plaćanja penala, zakon je predvideo zaštitu prava tako što ćete podneti primedbu na postupanje tog kablovskog operatera Ratelu i Tržišnoj inspekciji Ministarstva trgovine.

To možete učiniti preporučenim pismom ili na mejl adrese: [email protected] ili preko sajta mtt.gov.rs/#kontakt popunjavanjem kontaktne forme.

Ugovor možete raskinuti uvek, bez ikakvog razloga. Međutim, raskid ugovora bez plaćanja naknade štete za prevremeni raskid možete izvršiti samo pod određenim uslovima i to u određenim situacijama:

Kada operator nije rešio kvar u predviđenom roku (do 15 dana od prijave kvara),

Kada operator nije odgovorio na Prigovor u predviđenom roku (do 15 dana od podnošenja Prigovora) i

Kada operator jednostrano izvrši izmenu uslova pod kojima pruža usluge na štetu korisnika (npr. promena cene, izmena uslova pružanja usluga, ukidanje TV kanala, uvođenje dodatnih troškova, i bilo kakva druga izmena koja umanjuje vrednost pružanih usluga).

PROČITAJTE JOŠ

Korisnici imaju pravo da raskinu ugovor besplatno, bez plaćanja penala, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, član 170, ukoliko je kablovski operater ukinuo određenu uslugu ili promenio nešto iz opštih uslova potpisanog ugovora.

Podsetimo, nakon što je Telekom ukinuo „Kitchen TV“, „Dečija TV“ i „Duck TV“, korisnici ove kablovske televizije, koji nisu zadovoljni što ovi kanali više nisu u ponudi, odlučili su da raskinu ugovor, a jedna od njih je i Ana I. iz Beograda koju je u poslovnici Telekoma dočekalo neprijatno iznenađenje. Naime, umesto da potpiše zahtev za raskid ugovora, zaposleni su joj dali potvrdu o prijemu reklamacije. 

Ona je tada za naš portal rekla da Telekom Srbija pokušava da nezadovoljne korisnike ‘namami,’ da se predomisle u vezi sa odlukom o raskidu ugovora.

****

BONUS VIDEO: Telekom nastavlja kampanju protiv SBB i iz prostorija beogradskih opština

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar