Pojedini Novosađani su u svojim poštanskim sandučićima pronašli nepotpisane zahteve za raskid ugovora kod kablovskog operatera SBB, uz ponudu Supernove, koja je u vlasništvu Telekoma Srbije.
Kako prenosi novosadski portal 021.rs, u zahtevu se poziva na član Zakona o zaštiti potrošača, a raskid ugovora se traži „jer su nastupile izmene koje nisu na korist pretplatnika“.
Razlog za raskid ugovora je, kako se navodi, „gašenje kanala TV Prva, Prva Plus, Prva World, Prva Kick i B92“.
Građanima je uz raskid ugovora ostavljena i ponuda za „super pakete“ Supernova, koji je u vlasništvu Telekoma Srbije. Osim toga, ostavljeni su i podaci prodavca ovih kablovskih paketa.
Jedan Novosađanin, koji se obratio redakciji 021.rs, snimio je razgovor sa prodavcem iz Supernove, koji kaže da je ostavio flajer kompanije u kojoj radi, a da ne zna da li je neko dodatno „išao i delio“ zahtev za raskid ugovora.
Nakon što je Novosađanin objasnio da je korisnik SBB-ovih paketa, prodavac je rekao da SBB gasi kanale, zbog čega više neće imati Prvu i B92.
Potom je naveo i da, s obzirom na to da su u pitanju kanali sa nacionalnom frekvencijom, Novosađanin ima pravo da raskine ugovor bez plaćanja bilo kakvih penala.
On je ponovio da ne zna šta piše u zahtevu za raskid ugovora, jer je, navodno, delio samo flajere. Ipak, u razgovoru se sugeriše da taj zahtev može da se pošalje i putem mejla.
Prodavac je objasnio Novosađaninu i šta će se desiti ukoliko zahtev za raskid ugovora u SBB-u odbiju, odnosno da „ćemo taj mejl sa odbijenicom poslati ili RATEL-u ili Efektivi“.
***
BONUS VIDEO: Kampanja protiv SBB – a