Foto: Promo

United Grupa B.V., vodeći telekomunikacioni i medijski operator u Jugoistočnoj Evropi, saopštila je da se pridružila inicijativi Ujedinjenih nacija – Globalni dogovor (United Nations Global Compact) koji predstavlja dobrovoljnu lidersku platformu za promovisanje razvoja, implementaciju i otkrivanje odgovornih poslovnih praksi širom sveta.

U okviru United Grupe u Srbiji posluju kompanije SBB i njeni servisi EON i Total TV, najveća integrisana online i TV prodavnica Shoppster, a medijske sadržaje emituju televizije i portali N1, Nova S i Sport Klub.

United Grupa se ovom inicijativom pridružuje hiljadama drugih kompanija širom sveta, koje su posvećene odgovornom poslovanju. Globalni dogovor Ujedinjenih nacija je ujedno i poziv kompanijama da svoje poslovanje i strategije usklade sa deset globalno prihvaćenih principa u oblastima ljudskih prava, rada, životne sredine i borbe protiv korupcije i da preuzmu akcije kako bi podržali ciljeve i prioritete Ujedinjenih nacija oličene u ciljevima održivog razvoja.

PROČITAJTE JOŠ

„Mi u United Grupi smo posvećeni integrisanju odgovorne prakse u sve aspekte našeg poslovanja i radu sa našim partnerima na stvaranju održive budućnosti za sve. Naša odluka da se pridružimo Globalnom dogovoru Ujedinjenih nacija je pokazatelj naše posvećenosti odgovornoj poslovnoj praksi. Srećni smo što radimo zajedno sa drugim kompanijama i agencijama na ovoj inicijativi i radujemo se što ćemo pomoći u donošenju pozitivnih promena za sve”, izjavila je Viktorija Boklag, izvršna direktorka United Grupe. Pokrenut 2000. godine, Globalni dogovor Ujedinjenih nacija je najveća svetska inicijativa za korporativnu održivost koja uključuje više od 15.000 kompanija i 3.000 neposlovnih potpisnika u više od 160 zemalja i sa
više od 70 lokalnih mreža.

O United Grupi

United Grupa sa sedištem u Holandiji, vodeći je telekomunikacioni i medijski operator u Jugoistočnoj Evropi.

Kompanija posluje u osam zemalja, ima preko 15 miliona korisnika, približno 15.000 zaposlenih, kao i godišnje prihode od oko 2,7 milijardi evra. United Grupa ima najširu pokrivenost mrežom u regionu i nudi korisnicima najatraktivniji izbor TV sadržaja iz celog sveta. Značajna ulaganja u digitalnu infrastrukturu, medijski sadržaj i tehnologiju, osiguravaju izvrsnost proizvoda i usluga koje pruža korisnicima. United Grupa je od marta 2019. godine u većinskom vlasništvu BC Partners, jedne od najvećih investicionih kompanija u svetu.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar