Telekom je promenio rok za plaćanje računa, ali korisnici o tome nisu zvanično niti precizno obavešteni. Tako sada umesto 20. u mesecu, svoje obaveze moraju da namire do 15. Iako rok plaćanja jeste napisan na računu, niko od korisnika nije obavešten o tome da je rok za plaćanje skraćen.
Iz Telekoma kažu da je promenjen rok dospeća na računima, ali da su ispoštovani važeči zakoni i Pretplatnički ugovor.
„Korisnici su putem računa obavešteni o promeni datuma“, kažu iz Telekoma.
„Naša kompanija uvođenjem elektronskog poslovanja i pogodnosti za korisnike koji takvo poslovanje prate, omogućila je svojim korisnicima elektronski račun, za koji se opredelila većina korisnika, a u isto vreme ubrzala je i isporuku papirnih računa. Navedenim promenama stečeni su uslovi da korisnici imaju duži vremenski period u kome mogu plaćati svoje račune“, dodaju.
Podsećamo, kako je za Nova.rs ispričao jedan od MTS korisnika, Miloš, rok je promenjen, a kako nije obavešten o ovoj promeni, kasnio je pet dana. Stoga, svakog dana, tokom šest meseci, naplaćivana mu je zatezna kamata, koju sada mora da plati.
„Oni su rekli da će proveriti, a onda me i obavestili da nije uvažena reklamacija. U toku komunikacije između Telekoma i mene, uvideo sam i da je rok za plaćanje narednog računa skraćen, odnosno sada je do 15. u mesecu. Pitao sam ih o čemu se radi, a oni su mi rekli da je došlo do promene. Pitao sam i zašto me niko o tome nije obavestio, a oni su rekli da piše na računu. Zaista i piše, ali sitnim slovima, jedva uočljivim. Opet, zbunio sam se i rekao da je trebalo da me obaveste, ali oni su rekli da „ne mogu da mi pomognu“ i da se kamata obračunava shodno danima kašnjenja. Njihov sam korisnik gotovo 20 godina, ali verujte mi način ophođenja prema klijentima, iz godine u godinu, postaje sve skandalozniji i bahatiji“, rekao nam je Miloš.
BONUS VIDEO Ponoš: Telekom je novo srce Srbije koje ne pumpa krv i emocije, nego pare
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare