Početkom februara, Telekom Srbija je ukinuo kanal Kitchen i još nekoliko drugih. Zbog toga, korisnici imaju pravo na raskid ugovora i to bez plaćanja penala. Međutim, Telekom to ne dozvoljava i korisnicima šalje obaveštenje sa navodima koji nisu tačni, objavilo je Udruženje potrošača Efektiva.
„Operator nema samo obavezu da održi broj kanala u ponudi, već i konkretne kanale koji su bili na listi prilikom potpisivanja ugovora. U protivnom, korisnik ima pravo da ugovor raskine.
Već smo se bavili ovom temom i ministarstvo trgovine je pre par godina, donelo rešenje koje potvrđuje naše navode. Dakle, svi oni kojima Telekom onemogućava pravo na raskid ugovora bez plaćanja penala, treba da se obrate inspekciji za telekomunikacije i RATEL-u“, navodi se u objavi na Fejsbuk stranici ovog udruženja.
Što se tiče korisnika koji imaju kombinovani ugovor, odnosno uzeli su i neki uređaj, za njih važe nešto drugačija pravila, o kojima je Efektiva ranije već pisala i nalaze se na linku u Fejsbuk objavi:
BONUS VIDEO Telekom nastavlja kampanju protiv SBB i iz prostorija beogradskih opština
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare