Dejan Gavrilović iz Efektive kaže da to udruženje ima pritužbe na isporuku robe, ali da one nisu dominantne, odnosno da se ljudi više žale na saobraznost roba i usluga.
To su uglavnom pritužbe na probijanje rokova, kaže. Zakonski rok je, podseća, 30 dana za isporuku osim ukoliko se potrošač i prodavac ne dogovore za duži rok.
„Potrošač može da izjavi raskid ugovora kada dođe do probijanja roka i prodavac mora u roku od tri dana da mu vrati novac. Ali tu se javlja drugi problem – iako prodavac prizna grešku, reklamaciju, prihvati da vrati novac – onda se na vraćanje novca nekad čeka i dva meseca“, dodaje.
U Efektivi su, kaže, i dalje dominantne žalbe potrošača na saobraznost roba i usluge – kad je u pitanju roba, to su odeća, obuća, tehnički uređaji, bela tehnika, a usluge – komunalne usluge i usluge kablovskih i mobilnih operatera.
Opširnije pročitajte na N1.
BONUS VIDEO Dejan Gavrilović EFEKTIVA