Foto: Nova.rs, Shutterstock

Tanja B. iz Beograda, dugogodišnja korisnica MTS, dobila je uvećan martovski račun i to za 1.500 dinara. Misleći da je po sredi verovatno greška, odlučila je da proveri o čemu se radi. Međutim, saznala je da joj je zapravo istekao ugovor i da je operater, bez prethodne najave, počeo da joj naplaćuje skuplju uslugu.

Početkom marta ove godine, sva tri mobilna operatera u Srbiji – MTS, A1 i Jetel,  podigli su cene svojih usluga. Međutim, jedino je A1 o povećanju prethodno obavestio svoje korisnike, dok korisnici MTS-a nisu dobili nikakva obaveštenja.

Osim što od svojih korisnika MTS krije uvećane cene, tajna je očigledno i kada im ističe ugovor.

Naime, naša čitatateljka Tanja B. iz Beograda koja nam se javila, kaže da je do sada plaćala MTS-u paket koji je podrazumevao jedan mobilni uređaj i dva broja.

Foto: Shutterstock/N.Z.Photography

„Uvek do sada nam je stizalo između 4.300 i 4.800 dinara i to u zavisnosti od toga koliko i da li prekoračimo sin i ja“, kaže Tanja za Nova.rs.

Međutim, ovog puta nije bilo tako. Martovski račun iznosio je 6.215 dinara.

„Šokirala sam se kad je stiglo. Odmah sam pomislila da je greška jer znam da je nemoguće da ovoliko potrošimo. Pozvala sam njihov kol centar, gde su mi, zamislite rekli da je na jednom od dva broja koja koristimo istekao ugovor, pa su mi usluge naplaćivali po redovnoj ceni, koja je uvek veća nego kad imate ugovornu obavezu“, navela je naša čitateljka i dodala da je jedino prekočarenje koje je napravila poziv i poruka iz Rumunije i to ju je koštalo 265 dinara.

Telekom Srbija Foto:Goran Srdanov/Nova.rs

Kako dalje navodi, izrevoltirana ih je pitala da li su je obavestili o isteku ugovora, na šta su joj rekli da joj je još pre tri meseca poslata poruka.

„Nikada mi od njih nije stigla poruka da mi ističe ugovor, nikada! Uvek do sada bi me zvali i obaveštavali me o isteku ugovora, što se sada nije desilo. Kada sam pitala njihovu službenicu koja se javila zašto me nisu pozvali – nije imala odgovor“, navodi Tanja.

PROČITAJTE JOŠ

Kako bi se izborila za svoj novac, naša sagovornica je poslalal i mejl MTS-u, a ako ishod ne bude pozitvan, raskinuće ugovor.

„Uopšte me ne interesuje ona njihova priča o tome da li može ili ne da se raskine ugovor. Istog momenta ću ga raskinuti ako mi ne budu rešili ovaj problem. Ako se ovako ophode prema dugogodišnjim korisnicima, šta li rade sa ovim novim“, kaže Tanja.

Sanji iz Krnjače duplo uvećan račun

Sličan problem imala je i naša čitateljka Sanja R. iz Krnjače, kojoj je umesto 2.500 dnara stigao račun od 5.000 dinara.

„Rekli su mi da mi je istekao ugovor. Nisam imala ni vremena ni živaca da se sa njima raspravljam i sve sam to platila. Sada neće moći da me pređu, jer obraćam pažnju na svaki dinar i stalno proveravam još koliko ima do isteka ugovora“, kaže Sanja.

Portal Nova.rs poslao je pitanja Telekomu Srbija o tome na koji način MTS obaveštava svoje korisnike o isteku ugovora, imajući u vidu iskustva naših čitalaca. Do objavljivanja ovog teksta, nismo dobili odgovor. 

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare