Nakon niza neuspelih privatizacija, kompleks ATP Vojvodina u čijem su sastavu autobuska stanica, novi i stari servis autobusa i drugi objekti, ponovo je ponuđen na ponuđen je na prodaju u tri odvojene celine po početnoj ceni od 4,3 miliona evra. Prilikom poslednjeg pokušaja prodaje u oktobru prošle godine kompleks je ponuđen za 785 miliona dinara, ali niko nije pokazao interesovanje za otkup ATP koji već deceniju stoji napušten, nakon što je preduzeće kom pripada progaslio bankrot.
Sama autobuska stanica od skoro 5.000 kvadrata sa pratećom benzinskom stanicom i drugim objektima na parceli od oko dva hektara, nudi se po početnoj ceni od 2,9 miliona evra. Kao posebna celina po ceni od 1,44 miliona evra prodaje se novi servis za autobuse od oko 2.800 kvadrata sa pratećom manjom zgradom i parcelom nešto većom od jednog hektara. Treću celinu kompleksa, koja je na prodaju po početnoj ceni od 900.000 evra, čine stari servis od preko 2.000 kvadrata i stara upravna zgrada od oko 500 kvadrata sa drugim objektima na parceli većoj od jednog hektara.
ATP Vojvodinu je kupio Ilija Dević 2004. godine, kada se na čelu Novog Sada nalazila Maja Gojković, tada članica Srpske radikalne stranke. Dević je, kao novi vlasnik ispunio investicione obaveze iz ugovora, potom kupio 30 autobusa, uvećao broj linija, zaposlio oko 200 novih radnika i proširio delatnost. Već naredne godine sklopio je ugovor sa tadašnjim vlastima Novog Sada o izgradnji nove međugradske i međunarodne autobuske stanice, a obaveza grada bila je da, kada se objekat završi i dobije upotrebnu dozvolu, preusmeri saobraćaj na tu lokaciju.
Dević je i taj deo pogodbe ispoštovao, međutim, Grad na čelu sa Gojkovićevom nije sproveo premeštanje međumesnog saobraćaja i glavne stanice u novu zgradu, tako da projekat vredan oko 30 miliona evra, koji je osim stanice imao i savremen servis za autobuse „sestre“ i „mercedesa“, brojne lokale i druge sadržaje u kojima je posao trebalo da nađe više stotina ljudi, nikada nije proradio.
Zbog ogromnih kreditnih obaveza, ATP Vojvodina odlazi u stečaj, 500 radnika ostaje bez posla, a nova zgrada stanice nikada niej ni useljena. Povodom celog slučaja vodi se ukupno osam sudskih sporova, a za čitavu priču odavno se zainteresovala i Evropska unija koja je dešavanja oko ATP Vojvodina uvrstila u 24 sporne privatizacije.
Javno otvaranje pisanih ponuda poslednjeg pokušaja prodaje biće 17. marta.