bankomat
Foto: Hybrid Images / ImageSource / - / Wavebreak / Profimedia

Mobi banka je saopštila da je usled mesečnih obračuna i obrada, imala poteškoća u radu informacionog sistema. Poteškoće su se odrazile na usporenost rada aplikacija, otežano plaćanje karticama, kao i uplate i isplate na bankomatima, navode iz Mobi banke i poručuju da novac nijednog klijenta nije ni na jedan način ugrožen IT poteškoćama.

„Najiskrenije se izvinjavamo našim korisnicima jer nisu u mogućnosti da raspolažu svojim sredstvima brzo, efikasno i lako kao što su navikli. Očekujemo i verujemo da će se do 14 časova uspostaviti sve funkcionalnosti banke“, poručuju iz Mobi banke, piše N1.

Uz izvinjenje zbog nastale situacije, Mobi banka moli klijenta da imaju u vidu da banka preduzima sve mere i radnje kako bi im osnovne funkcionalnosti bile dostupne.

„Problem je nastao kada smo zbog povećane aktivnosti klijenata i broja transakcija tokom noći incirali optimizaciju naše core baze. Nažalost, proces se nije okončao u očekivanom vremenu i jutros su se ponovile poteškoće u radu aplikacija i plaćanju platnim karticama. Podizanje sredstva na bankomatima Mobi Banke u dinarima odvija se neometano, dok podizanje evra nije trenutno dostupno“, navode iz Mobi banke.

PROČITAJTE JOŠ

Dodaje se da je i tokom jučerašnjeg dana, u periodu od 12 časova do 15 časova, došlo do nedostupnosti mobilne i veb aplikacije, a da je od 16 časova uspostavljen je stabilan sistem. Najveći deo zarada proknjižen je u večernjim satima, a transakcije od juče i danas biće realizovane u potpunosti, poručuju iz Mobi banke.

Podsetimo, redakciji N1 javilo se više korisnika Mobi banke koji su nam rekli kako već drugi dan imaju problem sa pristupom novcu na svom računu.

BONUS VIDEO: Poskupljenja bankarskih usluga od avgusta – NBS ih pušta da rade šta hoće

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar