Inicijativa "Ne davimo Beograd" pozvala je danas gradsku vlast da, nakon što je firmi "Apex Solution Technology" (Apeks) istekao ugovor za sistem naplate javnog prevoza Bus plus, "odustane od ovog štetnog posla i vrati naplatu u nadležnost grada".
U saopštenju „Ne davimo Beograd“ navodi da je uvođenjem Bus plusa kao posrednika između korisnika javnog prevoza i Gradskog saobraćajnog preduzeća Beograd (GSP), „naneta šteta i gradu Beogradu i javnom preduzeću i gradjanima na čiju korist ovaj sistem treba da radi“.
„Procenat od naplate karata u iznosu od 8,53 odsto doneo je ogromnu zaradu firmi Apeks, a da nije doneo nikakav kvalitet javnom prevozu, niti veću naplatu, već su čak i komunalna policija i druge gradske službe morale biti angažovane kako bi se nivo naplate održavao visokim, što znači da je grad na dodatnom gubitku“, navodi se u saopštenju.
„Ne davimo Beograd“ navodi da je „u osmogodišnjem poslu privatna firma Apex Solutions Technology d.o.o, uz prvobitno uloženih 12 miliona evra za opremu, bez ikakvog rizika, zaradila više desetina miliona evra i ostvarila ekstra profit, a na štetu gradjana koji su snosili najveći rizik ovog poslovanja“.
„Sav ovaj novac mogao je biti uložen u GSP što bi pomoglo da zaustavi njegovo potpuno rasulo kojeg smo danas svesni“, navodi se u saopštenju i dodaje da ukoliko se hitno ne reaguje „preti potpuni kolaps ovog javnog preduzeća“.
Inicativa navodi da ima plan kako da unapredi sistem javnog prevoza za sve gradjane glavnog grada, „kroz bolju organizaciju trasa javnog prevoza (koristeći postojeću infrastrukturu BG voza i širenjem mreže žutih linija) unapredili bismo kvalitet usluge i života za skoro 50 odsto Beogradjana koji svakodnevno koriste javni prevoz“.
„Ne davimo Beograd“ ocenjuje i da bi „plan koji obuhvata tri brze linije autobusa, tri brze linije tramvaja i tri linije BG voza, omogućio da za veliku većinu sugradjana put od kuće do posla traje najviše 30 minuta“.
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare