Nakon pisanja medija o tome kako su pošiljke naručene preko "Aliekspresa" počele da kasne i po nekoliko meseci pa i da ne stižu, kao i da je poštarina nekih proizvoda počela višestruko da premašuje njihovu cenu, neke misterizono nestale narudžbine počele su masovno da stižu.
„Poslednja dva dana građani prijavljuju da im paketi stižu masovno i to im stižu paketi koji su naručivani u različitim vremenskim intervalima, to znači da su negde stajali i neko se sada dosetio nakon cele ove buke i rekao – hajde to sada isporučujte ljudima da bi se taj problem koliko-toliko amortizovao“, rekao je za RTS Dejan Gavrilović iz Udruženja „Efektiva“.
U Pošti Srbije, koja distribuira pošiljke kupljene preko interneta, RTS su uputili na zvaničan sajt gde, izmđu ostalog, piše da su netačne i neosnovane optužbe da pošiljke sa robom kupljenom preko interneta nestaju u Srbiji i da je za to odgovorna Pošta Srbije.
Transport je na početku pandemije bio u prekidu, što je izazvalo kašnjenja u isporuci nekih međunarodnih pošiljaka od tri meseca, a sada se situacija normalizuje, takođe, piše na sajtu.
Iz organizacija potrošača „Efektiva“ su za Nova.rs ranije naveli da je krađa pošiljaka malih vrednosti, koje iz Kine na ovaj način stižu u Srbiju, razlog za ukidanje opcije besplatne isporuke.
Kako tvrde u „Efektivi“, male pošiljke počele su masovno da se kradu u Srbiji, pre nego što stignu do krajnjeg kupca.
Tragom ovih navoda, Nova.rs je pitanja poslala i javnom preduzeću „Pošte Srbije“, na šta odgovor nismo dobili.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare