Foto:promo

Ako proizvodite tradicionalne srpske proizvode, po autentičnoj domaćoj recepturi, sa sirovinom koja je 100% nastala u našoj zemlji, pozivamo vas da se prijavite na konkurs “Ukusi o kojima će se pričati” i postanete deo brenda Ukusi moga kraja

Svako ko pravi domaću hranu, ko voli svoj kraj Srbije i ko ume da priča kroz ukuse – dobrodošao je da se upiše na mapu Ukusa moga kraja! Svi mali proizvođači već danas, a najkasnije do 20. maja mogu da posete www.ukusimogakraja.rs, popune web formular i postanu deo asortimana jednog od najpoznatijih srpskih brendova.

Foto:promo

Ukusi moga kraja su linija tradicionalnih srpskih proizvoda koja je na početku brojala samo 6 privrednika i 24 proizvoda, a danas ima 40 proizvođača i više od 200 najlepših domaćih namirnica, raznih ukusa, prelepih krajeva, jedinstvenih recepata i neverovatnih ljudi. Kompanija Mercator-S, koja je pokrenula ovaj jedinstveni biznis model usmeren na jačanje malih proizvođača i privrede Srbije, već osam godina ulaže u ideju da se autentični proizvodi vrednih srpskih privrednika nađu na što više trpeza širom zemlje.

Foto:promo

Svaki proizvođač je autentičan, a svaki proizvod unikat. Ipak, postoji nešto što im je svima zajedničko – strast prema onome što rade i ljubav prema svom kraju, rekla je Ljiljana Zeković, direktorka Sektora za razvoj trgovačke robne marke, u kompaniji Mercator-S, i dodala: “Mi se zaista trudimo da u Ukuse moga kraja uključimo ono najbolje iz svih krajeva Srbije, i da potrošači širom naše zemlje, u svojoj najbližoj IDEA, Roda ili Mercator prodavnici, mogu da kupe domaće proizvode koje najviše vole. Zato se nadamo da će se na naš konkurs javiti mnogo kvalitetnih porodičnih firmi s kojima ćemo zajedno stvarati ukuse o kojima će se pričati”.

Foto:promo

Kompanija Mercator-S poziva sve male proizvođače autentične srpske hrane, čuvare tradicije i dobrog ukusa naših krajeva, da posete www.ukusimogakraja.rs, popune prijavu za konkurs I postanu deo ukusa o kojima će se pričati.

Foto:promo

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar