Foto:Shutterstock

Udruženju potrošača "Efektiva" je prethodnih dana stiglo mnogo žalbi i loših iskustava od potrošača koji su obavljali kupovinu onlajn na sajtu firme "Sinsey". Kako navodi ovo udruženje, pomenuta kompanija navodno ne isporučuje robu i ne vraća novac, zbog čega apeluju na sve potrošače da ne kupuju robu ovog brenda dok se ne utvrdi o čemu se radi.

Udruženje potrošača „Efektiva“ često na svojim nalozima na društvenim mrežama obaveštava i upozorava građane na brojne malveracije u svetu kupovine i onlajn šopinga, a poslednja u nizu objava odnosi se na kompaniju „Sinsey“, koja ima više prodajnih objekata u Srbiji, ali i sajt za kupovinu putem interneta.

Naime, „Efektiva“ je na mreži X nabrojala iskustva nekih potrošača prilikom onlajn kupovine ovog brenda.

„Firma ‘Sinsay’ ne isporučuje robu i ne vraća novac! Potrošači nam se žale na brend ‘Sinsay’, iza kog stoji firma ‘LPP Serbia’. Problem je u tome što su putem interneta naručili i platili robu koju ne dobijaju po dva meseca, iako su rokovi za isporuku bili 10-15 dana. Račun firme, za sada, nije u blokadi“, piše u istaknutoj objavi.

PROČITAJTE JOŠ:

Stoga savetuju potrošače da ne kupuju ovaj brend.

„Nešto se očigledno dešava, pa savetujemo potrošače da ne kupuju ovaj brend, dok se ne utvrdi o čemu se radi. Takođe, pozivamo nadležne da hitno provere poslovanje ove firme i javno izađu sa izveštajem, kako bi se sprečilo da veliki broj potrošača bude prevaren!“, navode iz Udruženja „Efektiva“.

Pogledajte u nastavku teksta njihovu objavu:

BONUS VIDEO: „Potrošači bez ikakve pravne zaštite“: Komisija da ispita istovremeno podizanje cena mobilnih operatora

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare