Fotografija je prodata u dva miliona primeraka, ali i dalje nije sve poznato.
Verovatno najpoznatija (pogotovo među tinejdžerima), ali i najprovokativnija fotografija sa teniskog terena nastala je 1977. godine.
Iako je od nje prošlo 47 godina, detalji ni gotovo pola veka kasnije nisu poznati. A da stvar bude još komplikovanija doprinelo je i konstantno i naizmenično laganje onih koji su učestvovali u procesu njenog kreiranja. Ili bar postoji uverenje da jesu.
Na toj fotografiji devojka ide ka mreži dok u ruci drži reket, a drugom podignutu suknju, i čini se da ispod nema donji veš.
Nakon prvobitnog objavljivanja 1977. godine u izdanju posvećenog 25. godišnjici uspona britanske kraljice Elizabete Druge na tron, godinu dana kasnije objavljena je kao poster, i prodata u više miliona primeraka.
Pretpostavlja se da je fotograf Martin Eliot, a da je njegova devojka Fiona Batler bila model. Navodno ju je u septembru 1976. godine zamolio da mu pomogne, a pošto nije igrala tenis pozajmila je reket i ručno šivenu haljinu od prijateljice. Uzela je patike od oca, dok su od jednog psa uzeli teniske loptice.
Samo na ovoj fotografiji je Eliot prihodovao 250.000 funti, ali je to ujedno predstavljalo i kraj njegove karijere. Ne jer više nije bilo kreativnog naboja, već što izdavači nisu želeli da rade sa njim iz straha od potencijalno visokih honorara. Sve je završeno prilično tužno jer je umro u bedi 2010. godine, a Fiona koja nije zaradila od slike na kraju se udala za milionera.
„Bila sam naivna i ništa nisam dobila za nju, iako je postala jedna od najprodavanijih na ostvrima Velike Britanije i inostranstvu. Ali svaki put kada je pogledam, ne mogu da se ne nasmejem prisećajući se brezbrižnih i srećnih godina“, rekla je pre nekoliko godina kada je pozirala uz fotografiju koja ju je proslavila.
Haljina je prodata na aukciji 2014. godine na dan ženskog finala Vimbldona, a 15.000 funti je uzela prijateljica.
Piter Etkinson je izdao saopštenje u kom je tvrdio da se na fotografiji ne nalazi Fiona, već njegova bivša supruga. Odlučio je da priloži i dokaz u vidu fotografije sa čuvenim okvirom, ali i verziju iz 1974. godine.
Etkinson je čak tvrdio da je Eliot želeo sve da prizna pre smrti i da dostavi pismenu izjavu, ali da jednostavno nije bilo vremena. Tako je misterija ostala do danas.