Zvezda
Foto: KK Crvena zvezda

KK Crvena zvezda je na sastanku svih klubova zvanično dobio priznanje i srebrnu medalju za drugi najbolji marketing u konkurenciji svih klubova Evrolige i Evrokupa.

Mala ali odabrana ekipa i menadžment na čelu sa direktorom Filipom Sunturlićem, prezentuje klub sa Malog Kalemegdana na sjajan način sezonama unazad.

PROČITAJTE JOŠ

Crveno-beli na kreativan način rade najave pojačanja i promocije igrača, ali i imaju brojne zanimljivosti uoči svake utakmice elitnog takmičenja. Odavno Zvezdini mečevi nisu samo u vezi sa dešavanjima na parketu, već se pažnja posvećuje i zanimljivostima oko terena.

„Povratkom u Evroligu želelimo smo da predstavimo Crvenu zvezdu košarkaškoj Evropi kao brend u najboljem svetlu. Poseban motiv nam je bila proslava 75. rođendana, pa su sve akcije bile usmerene ka tome, ceo vizuelni identitet i aktivnosti“, kaže za Nova.rs klupski marketing menadžer Janko Stanković.

Prošle sezone je zidanjem ciglica, odnosno tvrđave na Kalemegdanu, bilo predstavljeno dovođenje igrača. Za narednu takmičarsku godinu sprema se nešto novo, što je najavljeno u vidu „pečatiranja pasoša“ prilikom dolaska centra Lendrija Noka iz Albe.

„Glavni motiv toga bilo je da na poseban način predstavimo mesto na kojem je nastala košarka na ovim prostorima. Trudili smo se da budemo inovativni, zabavni, da zadovoljimo ukus svih navijača i da utakmice i sadržaji budu nezaboravno iskustvo za svakog ko prati klub“, dodaje Stanković.

Ovim priznanjem Evroliga je pokazala kako ceni sve što crveno-beli rade i u tom smislu, a ne samo na terenu.

Prvo mesto pripalo je Efesu, dok je na trećoj poziciji Fenerbahče.

„Crvena zvezda je dostigla novi rekord u prosečnoj posećenosti utakmica u Beogradu, pošto je podigla na viši nivo sve aktivnosti na promociji utakmica, ali i pružanja novog iskustva navijačima pre njenog samog početka. Klub je obratio posebnu pažnju na porodice, mlađe navijače, ali i sve aktivnosti tokom poluvremena i tajm-auta. Klub je promovisao kampanju ‘Together we stand, together we can’ kojom je na izvanredan način promovisala sve aktivnosti u godini jubileja i 75 godina od osnivanja kluba. Takođe, klub je imao izvanrednu akciju tokom vanrednog stanja izazvanog Covid-19, ‘Trening program sa Bilijem Beronom'“, navodi se u obrazloženju Evrolige.

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare