Navijači Intera srećni su posle nedeljne pobede nad Juventusom u "derbiju Italije" 2:0, ali ih je već sutradao u Gazeti delo Sport dočekala vest o promeni imidža.
Od devetog marta, na 113. rođendan kluba, Inter bi trebalo da promeni ime i grb, pa će se „FC Internazionale Milano“ promeniti u poseban brend „Inter Milano“.
Pored toga, grb će biti više fokusiran oko slova „I“ i „M“, a do sada su ga krasila i „FC“.
Navijačima se možda neće dopasti ideja Suning grupe, vlasnika kluba, ali su Kinezi to predstavili kao deo globalizacije imena i projekta.
Gazeta piše da su promene dugo ispitivane kao opcija, s tim što će vlasnici uraditi sve da sačuvaju „DNK“ i identitet kluba.
Do sada je u italijanskoj javnosti koja podržava „neroazure“ zabrinutosti bilo ponajviše o pitanju istorijskog slogana i dresova, gde promena verovatno neće biti.
Pratite nas i na društvenim mrežama: