Umesto kupovine sportske opreme na bonove Beograd je mogao da sagradi 15 savremenih vrtića, ili kupi 5-6 kompozicija Bg voza, ili da zameni 20.000 individualnih ložišta, što bio za 10% smanjilo zagađenost glavnog grada.
Šapićev „budžet koji je usmeren na brigu o ljudima“ je floskula i populizam. Skoro najviše sredstava, kao i proteklih godina pripašće sekretarijatu za javni prevoz, iako neće biti nabavljen nijedan novi autobus, tramvaj i trolejbus, ali će biti zaposleno 650 kontrolora koji će koštati 3 miliona evra.
Iako je gradonačelnik najavio „rasturanje“ splavova, u budžetu nema sredstava za njihovo uklanjanje u 2023. godini.
U sledećoj godini neće biti rešenja problema kanalizacije u naseljima na levoj obali Dunava. Sem nasipanja depoa na Makišu, u sledećoj godini od izgradnje metroa neće biti ništa. Nema ništa ni od rekonstrukcije Kneza Miloša i završetka Bulevara patrijarha Pavla.
Gost Dobrica Veselinović, Predsednik odborničke grupe „Za dobar grad“
Teme podcasta koji vodi Đuro Svilar su sve ono što svakog pojedinca tišti, pitanja na koja nije mogao naći odgovor, problemi za koje nadležne službe nisu imale razumevanja ni htenja da ih reše. Između ostalog, Komunalne teme, školstvo, zdravstvo, pravne nedoumice, zaštita potrošača….dakle od pojedinačnog problema ka opštem rešenju. Cilj nije kritika, već rešenje.
Ako želite da budete moji saradnici i novinari na terenu, šaljite pitanja, fotografije, snimke na FB, Twitter, Instagram Pitajte Đuru ili šaljite pitanja na email: [email protected], a tu je i Viber broj na koji možete pisati ili slati „problem“ u vidu fotografije ili videa sa terena, 069 893 00 23.
BONUS VIDEO: Sve su češći kvarovi novih BMC autobusa na gas koje je GSP kupio pre mesec dana