Portal Nova juče (17. septembra 2024. godine) objavio je tekst o marketinškoj agenciji "Majo public" koja je u vlasništvu Jovane Joksimović i Manje Grčić. Vlasnice su su dobile dva posla od kompanije "Srbija voz" za dve nedelje. Poslovi su fokusirani na promociju i oblikovanje sadržaja za društvene mreže u vrednosti od 60.000 evra.
Javnosti je dobro poznata karijera i biografija Jovane Joksimović, ali sa druge strane pitanje koje se neretko postavlja ovih dana je – ko je Manja Grčić?
Manja Grčić, dugogodišnja prijateljica i kuma Jovane Joksimović, diplomirala je novinarstvo na fakultetu žurnalistike u Engleskoj, a svoju novinarsku karijeru započela je na BBC-ju.
Nakon rada na britanskom Javnom servisu, vraća se u Beograd i postaje deo informativne redakcije televizije B92. Manja je bila i savetnik za odnose sa javnošću u američkoj agenciji USAID, a bila je direktor firme Media System na televiziji Pink.
Grčić 2006. godine postaje zamenik direktora Foks televizije zadužena za uspostavljanje celokupne kadrovske, programske, tehničke i produkcijske politike ove kuće.
Manja Grčić 2008. godine nastavlja karijeru u Sloveniji. Tamo je bila na poziciji direktora nacionalne televizije TV3 Slovenia. Ponovo se vraća u Srbiju i od 2011. do 2013. godine je bila generalna direktorka B92, nakon čega se priključuje Antena Grupi. Tamo je do sredine 2019. godine radila na poziciji direktora korporativnih i regulatornih poslova.
Nakon Antena Grupe, Manja Grčić prelazi na televiziju K1 na kojoj postaje direktora. U ovom periodu dala je intervju za Wannabe magazin, gde je otkrila kako je sa Željkom Joksimovićem napravila tri televizije – K1, TV Doktor i Kazbuka.
– Moj prijatelj Željko Joksimović me je pozvao da zajedno sa njim napravim tri nove televizije. Za mene je to bio izazov zato što sam prvi put dobila šansu da gradim nesto što je delom i moje. Samim tim sam se oslonila na sve što znam i pokušala da izvučem sve televizijske lekcije koje sam naučila u poslednjih 18 godina koliko sam u televizijskom poslu. Hteli smo da ponudimo tržištu nešto drugačije. Prvenstveno kvalitet – i u smislu sadržaja i produkcije, a tu mislim na zvuk, svetlo, stručnost ljudi koji to rade, način snimanja… – rekla je Manja i dodala:
– Kada smo kupovali i pravili program, trudili smo se da on bude premijeran i da ima sadržaj na koji ne ostajete ravnodušni. U našem biznisu sve je u emociji, ako dođeš do gledalaca i pogodiš ih, nasmeješ ili rastuziš – pobedio si. To je glavna smernica kojom se vodimo kada stvaramo naše tri televizije – navela je Grčićeva.
Manja Grčić 2023. godine u intervjuu za „CentralNews“ rekla je da je njena uloga na mestu direktora da se „odoli senzacionalizmu i banalizaciji stvarnosti“.
Sa Željkom Joksimovićem je 2019. osnivala kompaniju Minacord Media koju čine televizije – K1, TV Doktor i Kazbuka, a sa Jovanom Joksimović iste godine osniva agenciju za integrisane komunikacije Majo Public. Od 2021. suvlasnik je i direktor kompanije Tačno (Tanjug).
Na pitanje novinara ko je bio njene najveće iskušenje u životu Manja Grčić je rekla: „Kad je reč o poslu trudim se da se držim profesionalnih standarda. Uvek morate imate čvrstinu u donošenju odluka. Na privatnom planu, moje najveće iskušenje je biti mama i pomoći deci da naprave svoj put u životu. Biti uz njih kada pate i prolaze kroz osetljive periode, bez mogućnosti da ih zaštitim od svega, da neprijatne epizode pretvorim u sreću. A iskušenja su svakodnevna, naročito ako težiš da budeš bolji čovek. U poslu, uvek sam slušala svoj unutrašnji glas kada je reč o iskušenjima, i za sada mogu da kažem da sam zadovoljna i zahvalna svemu što je iza mene“.
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare