Foto: Vesna Lalić/Nova.rs

Većina prodavnica uvela je pravila oko toga kako se ulazi, koliko ljudi sme da bude u njima, postavljene su pregrade na kasama, a ljudi koji nas uslužuju nose maske i rukavice. Ipak, ima još nekoliko stvari koje možemo da učinimo kako bismo zaštitili i sebe i druge.

Nemojte da vodite celu porodicu u kupovinu, najbolje je da idete sami.

Nemojte da ulazite u lični prostor zaposlenih, držite distancu od najmanje 45 centimetara.

Nemojte ignorisati oznake na podovima – u većini radnji je označeno gde treba da stojite kad dođete do kase, kako biste bili dovoljno udaljeni od drugih.

Ako se osećate bolesno, nemojte ići u prodavnicu.

Nemojte da pametujete zaposlenima oko toga kako bi trebalo da se štite od koronavirusa.

Nemojte ići u radnju samo da biste malo izašli iz kuće.

Ne dirajte stvari koje ne nameravate da kupite.

Nemojte govoriti zaposlenima u prodavnici da su srećni što u ovoj situaciji ipak rade. Da, masovna otpuštanja su užasna, ali nemojte pretpostavljati da je sreća raditi s ogromnim brojem ljudi u vreme pandemije.

Nemojte da se žalite ako nečeg nema. Nije krivica prodavaca.

Nemojte tražiti da proveravaju u skladištu da li ipak ima neke robe.

Pročitajte još:

Nemojte da se žalite ako morate da ukucate PIN. Negde je podignut limit za beskontaktno plaćanje, ali tamo gde nije, nisu krivi zaposleni.

Nemojte sami dezinfikovati stvari po radnji.

Nemojte se svađati s drugim kupcima oko predmeta kojih je malo.

Nemojte se žaliti zaposlenima zbog skraćenog radnog vremena radnji, ni o tome nisu oni odlučivali.

Ako ste se našli u prodavnici u kojoj je ograničena količina kvasca, toalet papira ili sredstava za dezinfekciju koje možete da kupite, nemojte da kukate. Takva su pravila, zaposleni vam ne mogu pomoći.

Ako možete da platite karticom, iskoristite tu mogućnost. Neka plaćanje gotovinom bude poslednja opcija.

Na kraju, možda ste duboko uvereni da je sve ovo preterivanje, ali nemojte se žaliti i praviti probleme na kasi, piše BuzzFeed.

Pratite nas i na društvenim mrežama: