Novogodišnje reklame obično nas pozivaju da kupujemo poklone dragim ljudima i uživamo u ukusnim porodičnim gozbama. Ova poziva da razumemo i menjamo svet na jednom drugom nivou.
Reklama norveške pošte „Kad je Hari sreo Deda Mraza“ (“When Harry met Santa“) slavi 50 godina od dekriminalizacije homoseksualnosti u Norveškoj, a prati usamljenog Harija koji pronalazi ljubav svog života u – Deda Mrazu.
Hari je sredovečni muškarac koji ima porodicu, ima svoj život, ali nešto mu nedostaje. Deda Mraz je i sam običan čovek koji voli razgovore uz kamin, izvodi glupe trikove i ima svojih nesigurnosti.
Slučajan susret promeniće obojici život, a možda još nekog navesti da se ohrabri, konačno izrazi svoje istinske želje i proba da se izbori za ljubav – makar putem pisma.
Pogledajte reklamu koja vrlo jasno aludira na kultni film „Kad je Hari sreo Sali“.
***
Bonus video: Prosidba na fudbalskom terenu
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: