Možda aktuelna situacija sa koronavirusom i neizvesnom budućnošću čini da se ne fokusiramo na poslovno planiranje, ali kada sve ovo prođe, one navike koje sada steknemo bi mogle da nam budu od velike pomoći.
A ako ćemo već steći neke navike, idealno bi bilo da to budu upravo one za koje se zna da mogu da nam budu od velike pomoći u karijeri. Bez obzira na to da li ste zadovoljni trenutnim poslom, ili želite da ga menjate, ovh pet navika će vam mnogo značiti.
Organizacija
Prva i ključna navika odnosi se na pravilnu preraspodelu vremena i pravljenje prioriteta – na dnevnom, nedeljnom, mesečnom, pa i godišnjem nivou. To-do liste su dobar način da se unese malo više organizacije u svakodnevne aktivnosti, a kako biste se zaista držali plana, možete sebi da napravite sistem nagrada za svaku uspešno obavljenu stavku.
Akcija
Iako je pravljenje plana i prioriteta jako važno, sve pada u vodu onog trenutk kad, umesto da se bacimo u akciju, rešimo da sedimo kao nemi posmatrači sopstvenog života. Akcija znači ne samo da ćete aktivno d se bavite stvarima koje treba da budu odrađene, već i da ćete preduzeti inicijativu kad god osetite da je to neophodno, ili kada vam se ukaže prilika.
Umrežavanje
Kontakti su jako važna stvar, u kojoj god branši da radite, jer vam daju mogućnost da svoje ideje predstavite većem broju ljudi. Najuspešniji ljudi stalno mingluju, upoznaju nove ljude, potencijalne saradnike i stiču prilike za otvaranje nekih novih vrata. Takođe, upoznavanje novih ljudi iz branše će vam omogućiti da podelite svoje ideje sa nekim, i da sami dobijete nove ideje.
Prezentacija
Odlične ideje jako često budu neshvaćene, jer nisu dobro prezentovane kolegama, nadređenima ili potencijalnim finansijerima. Zato je jako važno da radite na svojoj sposobnosti da na zabavan, a kratak i jasan način poentirate na svakoj prezentaciji.
***