Foto: Printscreen/YouTube/ADE

Na Tviteru je ponovo postao viralan sjajan marketinški trik jedne pekare, koja se po svemu sudeći nalazi u Futogu.

Određene scene i replike iz domaće kinematografije postale su toliko prihvaćene u narodu da imaju „život za sebe“ – pa ih čujemo u razgovoru, ali i vidimo u reklamama.

Pročitajte još:

Tako je jedna pekara nostalgičnog naziva „Jugoslavija“ iskoristila tu kolektivnu ljubav prema jednoj nezaboravnoj sceni koja se odigrava upravo u pekari. U pitanju je naravno film „Varljivo leto ’68“ i scena sa lepoticom jednostavnog imena: Jagodinka Simonović.

Pekara koja je ovaj kadar iskoristila da ukrasi svoj izlog se, sudeći po komentarima ispod viralnog Tviter posta, nalazi u Vojvodini, tačnije u Futogu.

O ovoj pekari se već pisalo pre nekoliko godina, a sada je opet pridobila pažnju javnosti i oduševila mnoge jugonostalgičare, ali i ljubitelje čuvenog ostvarenja Gorana Paskaljevića.

Očigledno je da je ovo sjajan marketinški trik, jer se zna da se „seks prodaje“ – a kako bolje privući kupce nego asocijacijom na nevaljalu scenu koja ostaje trajno urezana u pamćenje.

Marketing kao takav.

Posted by Stevica Rajčetić on Субота, 29. септембар 2018.

Verujemo da je u Futogu (ako se stvarno nalazi tamo) ova pekara omiljena kod meštana, jer svakako izmami osmeh na lice svakome ko prođe pored nje.

***

Bonus video:

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare