Na kasi u prodavnici guraš sve u ceger, ali jednostavno nema mesta. A i kad počneš da brljaš po njemu da nađeš ključ, slaba vajda. Zato su pravo osveženje cegeri u koje doslovno staje sve, a uz to imaju i odvojen džep za sitnice. Iza zanimljivog naziva brenda Mamazmia krije se Mia Uzelac iz Beograda, koja za portal Nova.rs priča odakle ideja za originalne cegere koji su osvojili mnoge.
„Ideju za torbe sam dobila tako što sam, kao neko ko stalno nosi cegere, shvatila da su svi koje imam premali. Pored toga, primetila sam da ne postoji ceger sa dzepom, pa mi se neretko događalo da ispred kuće povadim tonu stvari koje sam kupila u potrazi za telefonom koji zvoni ili ključevima koji su, kao po Marfiju, uvek na dnu. Dakle, ideja je bila da torba bude što veća…“, priča Mia za portal Nova.rs.
View this post on Instagram
Kaže i da, pre nego što je počela da se bavi torbama, 12 godina je radila u jednoj marketinškoj agenciji, prvo kao PR, a zatim kao copywriter.
View this post on Instagram
„Odatle potiče ideja o porukama na torbi jer smo se uvek u agenciji trudili da u što manje reči kažemo što više.“
View this post on Instagram
I eto inspiracije za maštovite poruke koje uvek ističu veličinu torbe, tj. šta ili ko sve u nju može da stane. A pritom, torbe su vrlo izdržljive i lake za održavanje.
„Beskonačnim istraživanjen na internetu videla sam samo jednu torbu, i to čini mi se Jil Sander, koja je bila te veličine… Takođe, svi primećuju i to što moji cegeri imaju vez kojim su copy-ji rađeni, jer sam htela da onaj ko kupi Mamazmia torbu ima proizvod koji se ne haba (kao što bi bio slučaj sa štampom)“, kaže Mia i za kraj dodaje kako se mnogi koji joj se javljaju upravo ističu taj vez kao nešto jako kvalitetno.
View this post on Instagram
I da, super su i za žene i za muškarce.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: