Promotivni video protiv korone u Crnoj Gori izazvao je veliku pažnju na društvenim mrežama, pa je broj pregleda dostigao čak 100.000 za dva dana. Reklama ima za cilj da podigne nivo prevencije u borbi protiv koronavirusa.
Na snimku se vidi kako porodica ruča ispred svoje kuće, dok se baka sa vizirom na glavi nalazi na bezbednoj udaljenosti od njih.
Tema nedeljnog ručka jeste momak u kojeg je ćerka zaljubljena i koji je ispravan i smatraju da dolazi iz dobre kuće, s obzirom na to da „pravilno nosi masku i redovno dezinfikuje ruke“.
U nastavku otac oprezno savetuje svoju ćerku da „iako je momak dobar, ne treba mu prilaziti bliže od dva metra“.
Na kraju reklame vidimo romantičnu večeru u automobilu, a kad mladić skine masku i krene prema devojci, ona ga dezinfikuje, a zatim se otkriva da u autu uopšte nije ona.
Tvorci videa su čuvena ekipa iz The Books of Knjige, a pod pokroviteljstvom Svetske zdravstvene organizacije.
Komentari na društvenim mrežama govore samo u superlativu o videu, čiji sadržaj možete pogledati u nastavku:
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare