Foto: Goran Kovacic/PIXSELL, Petar Peca Popović

Nova skulptura frontmena Azre Branimira Džonija Štulića od sutra će moći da se pogleda u centru Zagreba, u Hatzovoj ulici, gde je Park rokenrol skulptura. Autor je Boris Lajner, i sam nekad član Azre, u kojoj je bio bubnjar.

Skulptura, u stvari bista Džonija Štulića, je jarko crvene boje.

– Pa, Džoni je mali vrag, zato crvena boja. On je i eruptivan karakter, nije ga teško bilo prizvati u sećanje. Na ideju za skulpturu došao sam dok sam sarađivao s Igorom Mirkovićem na filmu ‘Sretno dijete‘ – kaže Leiner, dodajući da ju je napravio od patiniranog gipsa, i sećajući se da je odnos s Štulićem bio „turbulentan, odnos gospodara i roba, Don Kihota i Sančo Pansa, egomanijaka i pomirljivog sluge“.

Ova je skulptura zanimljiva je i zbog njihovog odnosa. Naime, „svadljivi Džoni na bivšeg se kamerada obrušio u povodu Leinerove autobiografije koja sadrži priče o velikanima domaćeg rock and rolla, na što je Džoni odmah reagovao, optužujući bubnjara za krađu i laži, uz konstataciju da se Leiner poneo poput krapinskog pračoveka, dok je njegove bubnjarske sposobnosti usporedio s onima mrtve ribe na suvom.

Lajner se na te prozivke nije preterano obazirao, za portal „glazba.hr“ samo je smireno rekao da u svakom bendu treba da ima genijalaca, ludaka i jedan diktator, a Džoni je poželeo da je „živ, živ, živ“ te dodao kako s njim nikad nije bilo dosadno.

„On je bio britka uma, znao je da te pogodi. A istovremeno mislim da je bio i slab čovek, što se vidi iz nekih njegovih reakcija prema ženama. Tu pokazuješ koliko vrediš. Pisao je najlepše rok-balade na ovom prostoru, a toliko se svinjski poneo prema određenim ženama. To je paradoks“, rekao je Lajner.

Ceo tekst pročitajte na linku.

Bonus video: Specifična izložba u Botaničkoj bašti „Jevremovac“: Uđite u svet „in vitro“ biljaka

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare