Krle nije znao ni da peva, nije mogao da uhvati ni intonaciju, nego je više, kao, bio neka zanimljiva pojava u to vreme, priseća se frontmen Električnog orgazma.
Na 40-godišnjicu izdanja, album „Lišće prekriva Lisabon“ Električnog orgazma objavljen je za „Croatia Records“, u obogaćenom reizdanju i odmah je skočio na prvo mesto najprodavanijih albuma u Hrvatskoj. To je bio povod da Srđan Gojković Gile da intervju za zagrebački „Jutarnji list“ u kojem je pričao o toj ploči, ali i o mnogim drugim stvarima vezanim za njegovu karijeru.
„Video sam da je album drugu nedelju na prvom mestu prodaje, neverovatno. Da je neko pre 40 godina rekao da će „Lišće prekriva Lisabon“ u bilo kojem trenutku biti ispred Parnog valjka, ispred Riblje čorbe, ispred Idola, rekao bih da je to nemoguće. Ja zaista mislim da je taj album 1982, kada smo ga objavili, bio debelo ispred svog vremena i ima neke logike da ga današnje generacije mogu razumeti. U ono vreme, to je bio jedan od najmanje prodavanih albuma Električnog orgazma.“
Između ostalog, Gile je pričao i o periodu jugoslovenskog Novog talasa, i drugim bendovima sa scene, kao što su Idoli.
„Krle nikada nije ni bio muzičar. To je bilo vreme gdje su ljudi u bendove dovodili svoje prijatelje pa je tako Srđan Šaper doveo Krleta. Mislim, nije ni Šaper muzičar, ali Šaper bar zna da peva i ima lep glas. A Krle nije znao ni da peva, nije mogao da uhvati ni intonaciju, nego je više, kao, bio neka zanimljiva pojava u to vreme. U stvari je taj raskol između Divljana i Zdenka Kolara s jedne strane i Šapera i Krleta s druge i doveo do raspada Idola. A onda su se njih dvojica okrenuli politici. Tu možemo da vidimo da oni zapravo ni nisu bili muzičari, nego da su u nekom periodu života slučajno bili u bendu koji je pre svega, zahvaljujući Vladi Divljanu i njegovoj sposobnosti da pravi genijalne pesme, bio uspešan. Da su njih dvojica sami napravili bend i krenuli da prave pesme, to sigurno ne bi bilo toliko dobro“, zaključuje Gojković.
Bonus video: Cane o 40 godina karijere Partibrejkersa