Aplikacija "Viber" najavila je uvođenje dve inovacije - poslovni inboks i pretražive komercijalne naloge.
Kompanija je saopštila da će nova ponuda sadržati te inovacije kao deo nove faze interakcije između brendova i korisnika unutar aplikacije.
Takođe, cilj je da se poveća prisustvo brendova na platformi, ali uz dalju zaštitu korisnika od prevaranata.
Istraživanja su pokazala, navodi „Viber“, da 71 odsto korisnika očekuje od kompanija da im pruže mogućnost za personalizovane interakcije, dok 82 odsto kompanija planiraju da implementiraju strategiju koja pruža veću vrednost korisnicima kroz ponudu ciljnih usluga.
Viber tako uvodi „Poslovni inboks“ na globalnom nivou, poseban prostor na platformi posvećen interakciji između brendova i korisnika, direktno dostupan u ekranu za ćaskanja svakog korisnika.
Ova funkcionalnost omogućava da se sve poruke iz zvaničnih naloga brendova arhiviraju i organizuju unutar jednog sandučeta (poput notifikacije iz banke, potvrda porudžbine od servisa za dostavu, posebne porudžbine iz radnje itd).
Poslovni inboks će biti aktiviran kada korisnik primi svoju prvu poslovnu poruku.
Za korisnike koji su imali prilike da razmenjuju poruke sa kompanijama i brendovima u prethodnom periodu, sva takva prepiska će automatski biti prebačena u „Poslovni inboks“ po uvođenju te funkcionalnosti na platformu od „Vibera“, što će biti slučaj i sa onom koja bude stizala i ubuduće.
Poslovni inboks će omogućiti korisnicima da po svojoj želji organizuju interakcije sa brendovima na način koji im najviše odgovara, i to da: zakače razgovor sa nekim brendom na vrh svog Poslovnog inboksa, prebace bilo koji razgovor iz Poslovnog inboksa u glavni ekran sa privatnim četovima, zakače bilo koji poslovni razgovor na vrh ekrana sa privatnm četovima.
U isto vreme, biće mnogo lakše pronaći najnovije informacije koje kompanije i brendovi saopštavaju, jer će sanduče sa tim razgovorima biti zakačeno na vrh glavnog ekrana sa privatnim četovima, što znači da se poslovne poruke neće mešati sa privatnim.
„Viber“ će uvesti i „Komercijalne naloge“, gde će biti moguće pronaći sve načine da se ostvari interakcija sa brendom na jednom mestu.
U njemu će biti sadržane sve poslovne informacije, usluge i ćaskanja na „Viberu“, a da je nalog pritom lako pretraživ na platformi.
Korisnici će moći da pretražuju „Poslovne naloge“ proaktivno tako što će ukucati ime brenda ili kompanije u prostor za pretragu na „Viberu“.
Kada budu ušli u Komercijalni nalog po izboru, korisnicima će se prikazati naziv brenda, logotip, simbol da je nalog verifikovan, opis, kontakt-podaci i spisak kanala komunikacije dostupan na „Viberu“.
Nalozi će moći da se prosledjuju drugim korisnicima, što povećava prisutnost i vidljivost brenda.
Brendovi će moći da istaknu do tri adrese, vebsajt, broj telefona i opis dužine do 1.000 karaktera kako bi bili sigurni da su sve potrebne informacije dostupne zainteresovanim korisnicima.
Novi i pretraživi „Komercijalni nalozi“ će dodatno osnažiti korisnike tako što će moći da direktno pronadju brendove po izboru i proaktivno započnu komunikaciju sa njima.
***
(Tanjug)