Netflix uvodi paket podržan reklamama mnogo pre nego što se očekivalo, a to nije jedina novina.
Kako saznaje Njujork Tajms iz beleške koju je kompanija poslala zaposlenima, Netflix će već krajem godine uvesti jeftiniju pretplatu sa reklamama. U belešci se navodi da kompanija imaju cilj da uvede oglase između oktobra i decembra ove godine, što je znatno pre nego što se očekivalo.
Rid Hejsting, izvršni direktor Netflixa, je prošlog meseca najavio investitorima da će kompanija ispitati mogućnost uvođenja reklama u narednih godinu ili dve. Nedavna poruka zaposlenima ukazuje da je taj rok znatno kraći.
„Plan je brz, ambiciozan i zahtevaće neke kompromise“, navodi se u belešci.
U belešci takođe piše da Netflix u isto vreme otpočinje suzbijanje deljenje lozinki i naloga među svojom bazom korisnika.
Iz kompanije tvrde da ideja nije da se u potpunosti eliminiše deljenje naloga, već da se to čini uz određenu doplatu svakog meseca.
„Mi ne pokušavamo da isključimo mogućnost deljenja naloga, ali ćemo vas zamoliti da platite malo više kako biste delili nalog sa drugima“, ističe Greg Piters, glavni operativni direktor Netflixa.
Netflik se suočava sa značajnim poslovnim izazovima u poslednje vreme.
Prema izveštaju o zaradi u prvom kvartalu ove godine, popularni striming servis je izgubio 200.000 pretplatnika – što je prvi pad korisnika u poslednjoj deceniji.
I to nije sve. Prema najnovijim projekcijama, očekuje se dalji pad od dva milina u narednim mesecima.
Nakon vesti o padu broja korisnika, cene akcija Netflixa su naglo pale, izbrisavši otprilike 70 milijardi dolara tržišne kapitalizacije kompanije.
***
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare