Nebojša Radović je novi direktor akvizicije korisnika u američkoj kompaniji "Zynga", koja stoji iza igre FarmVille, piše portal netokracija.rs.
„Zynga je kompanija koja ima 3.500 ljudi na tri kontinenta i mogućnosti za rast i učenje su mnogo veće. Takođe, za razliku od prethodne firme, portfolio proizvoda broji nekoliko desetina igara što puno znači u profesionalnom smislu jer imate priliku da naučite kako funkcionišu proizvodi iz različitih kategorija ali i daje više fleksibilnosti kada je u pitanju testiranje novih marketing strategija. Tim sa kojim imam prilike da radim na trenutnom poslu je zaista fenomenalan i ogromna je privilegija raditi sa nekim od najboljih ljudi u svom poslu u gejming industriji“, kaže Radović.
User Acquisition kao kategorija, verovatno je najsličnija investicionom bankarstvu, objašnjava Nebojša i ističe da je glavna razlika to što umesto analize kompanija, njihovog poslovanja i tržišta na kom posluju, njegov tim i on bave se analizom različitih marketinških kanala, načina njihovog funkcionisanja za određenu kategorija proizvoda i kako na što efikasniji način investirati marketinški budžet. On dodaje:
„To podrazumeva usku saradnju i koordinaciju sa marketing analitikom, marketing kreativom i timom koji se bavi samim zakupom medija na platformama poput Facebook-a i Googla“, navodi on.
Na pitanje kako predviđa dalji razvoj gejming industrije, Nebojša ističe da su trenutne sve oči uprte u Apple i da će njihovo rešenje o zaštiti privatnosti umnogome uticati na dalji razvoj industrije.
„Neminovno je da će korisnici i dalje igrati igre i tražiti još digitalnih sadržaja. Cross-platform igre postaju norma, i sve je lakše lansirati i plasirati igre koje žive i igraju se na nekoliko platformi (mobilni uređaji, konzole, pametni televizori). Fortnite je verovatno najpoznatiji primer“, navodi on.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: