Pošto se TikTok velikom brzinom razvija, pri čemu zadobija ogroman interes od stručnjaka za brendove i marketing, pokrenut je novi globalni obrazovni program ‘TikTok Akademija’, a Httpool je prvi partner koji je učestvovao u časovima onlajn obuke.
Ovo jedinstveno iskustvo učenja pokazuje značajan nivo poverenja između dva partnera, čime je dodatno obezbeđeno da Httpool stručnjaci nastave sa razvojem znanja i veština potrebnih za podršku advertajzerima širom njihovih tržišta.
“Drago nam je što smo u sedištu pored uz TikTok koji se razvija velikom brzinom u jednu od najpopularnijih platformi,” prokomentarisao je Aljoša Jenko, generalni direktor Httpool-a.
„Pošto je Httpool prvi partner koji je učestvovao u ‘TikTok Akademiji’, mi osnažujemo naše stručne timove u centralnoj Evropi kroz ekskluzivne uvide i obuke, koje obezbeđuju sposobnost da se pruži podrška advertajzerima u njihovom trudu da kreiraju TikTok, i na taj način postignu poslovne rezultate.”
“Veoma smo ponosni što smo prvi partner koji je učestvovao u ‘TikTok Akademiji’. Uzbuđeni smo što možemo da podržimo biznise i brendove u Srbiji i što ćemo moći da im omogućimo da dobiju maksimum iz svog truda uloženog u advertajzing na ovoj, ekstremno brzo-rastućoj, platformi”, objasnio je Ivan Levi Country Lead za Tik Tok u Srbiji.
‘TikTok Akademija’ koju je pokrenuo TikTok tim u Poljskoj, poziva izabrane marketinške agencije da učestvuju u onlajn časovima obuke, prvo u onima koje je Httpool već završio, dok će se zvanično globalno pokretanje desiti ovog leta. Učesnici koji završe taj program, dobiće diplomu ‘TikTok Akademije’.
“Zadovoljstvo nam je što smo smo bili domaćini pokretanja globalnog programa u centralnoj Evropi, čime je otvroren veliki potencijal za rast TikTok-a u regionu, ne samo među korisnicima, već i među brendovima. Program ‘TikTok Akademije’ je razvijen imajući u vidu agencijskog partnera. Ne samo da obezbeđuje specijalizovane radionice, već takođe i prilagođeni pristup kao pomoć marketarima da postanu TikTok Eksperti,” kaže Sylwia Chada, generalni direktor TikTok-a Poljske i centralne Evrope.
Program ima za cilj da obezbedi izuzetne mogućnosti učenja za agencije, sa ciljem da se razviju u iskusne TikTok marketare. Tokom sastanaka, prisutni će imati priliku da nauče ne samo kako da odrade kampanju na TikTok-u, već i kako da izvuku najviše od same platforme, koja daje analizu svoje DNK i društva. Program obezbeđuje sveobuhvatno znanje, koje dolazi direktno od TikTok tima koji pokriva različite oblasti platforme, uključujući bezbednost brenda, kreativne najbolje prakse, kratak pregled proizvoda i primenu, kao i studije slučaja.
Httpool je kompanija Aleph Holdinga koja zastupa vodeće digitalne platforme širom Evrope i Azije, podržava njihov rast i doprinosi unapređenju poslovnih rezultata oglašivača na više od 30 tržišta. Na osnovu inovativnog seta rešenja baziranih na tehnologiji, ekspertizi timova i bogatog tržišnog „know-how“-a, Httpool omogućava advertajzerima da se povežu sa svojom publikom na najefikasnije načine, maksimizirajući povraćaj njihovih ulaganja.
Vodeće medijske platforme kao što su Facebook, LinkedIn, Twitter, Spotify, Snapchat, Warner Music, Outbrain i Brainly, imenovale su Httpool za svog ekskluzivnog partnera za prodaju oglasa na odabranim evropskim i azijskim tržištima. Sedište Httpool-a je u Velikoj Britaniji, a kancelarije su na Balkanu, centralnoj Evropi, nordijskim državama, zemljama Baltika, Rusije i azijsko-pacifičke regije. Brendovi Aleph-a ekskluzivno predstavljaju preko 20 vodećih globalnih platformi, na više od 50 tržišta širom sveta.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: