Voja Brajović je na pozorišnom festivalu "Gaveline večeri" u Zagrebu dobio nagradu za najbolju mušku ulogu u predstavi "Otac" u izvođenju Ateljea 212. Na predstavu su došli i studenti glume, njih dvadesetak je sedelo na stepeništu jer nije bilo mesta za sve. Kažu, došli su na čas glume uživo. Brajović je jedan od potpisnika inicijative ProGlas kojom brojne javne ličnosti apeluju na građane da izađu na izbore 17. decembra. U emisiji "Probudi se" naš istaknuti glumac je govorio o umetnosti i drugim važnim životnim temama.
Brajović se podseća kako se nekada za prvo izvođenje predstave išlo u Zagreb da se proveri da li je dobra i ističe kako su u većini slučajeva predstave Ateljea 212 bolje prolazile u glavnom gradu Hrvatske nego u Beogradu.
Raduje ga što su beogradska pozorišta ponovo puna, karte za predstave Ateljea 212 već su rasprodate.
„To me podseća na ono vreme devedesete godine kada su pozorišta bila punija nego crkve, prosto narod ide tamo gde ga niko ne laže. Pozorišta moraju da imaju takav repertoar, da sa razlogom postoji to što se igra. Oni koji se ne osećaju sigurno beže iz pozorišta a drugi, koji žele da čuju nešto, da se duhovno obogate, dolaze u pozorište“, smatra Brajović.
Po njegovom mišljenju razlog dugovečnosti beogradskih predstava prvenstveno je u tome što ih publika gleda, jer da je gledalište prazno ta predstava se više ne bi stavljala na repertoar. Dodaje da, takođe, ljudi koji vode pozorište pažljivo biraju predstave i uvek postoji razlog zašto se neko delo postavlja, ljude to zanima, ne dolaze da bi se zabavili već da doznaju nešto novo što će ih obogatiti.
Kaže da voli da „čeprka“ po poeziji i čudi se kako na našem jeziku ima toliko dobrih pesnika.
Prilog pogledajte na početku ove vesti.
PROČITAJTE JOŠ:
BONUS VIDEO: Voja Brajović o ProGlasu i danima kada je sedeo u ministarskoj fotelji