Višestruko uvećani računi za struju i ovog meseca preplavili su društvene mreže ali i naše poštanske sandučiće, međutim i šaltere EPS-a. Savet udruženja potrošača je da je reklamacije obavezna, juče je istekao poslednji rok za žalbu.

Da li je jutros bilo nekog ispred Elektroprivrede Srbije i čuvenih šaltera u Masarikovoj ulici i da li građani znaju da je juče isteo rok za žalbe, proverila je Jelena Vučetić, reporterka jutarnjeg programa „Probudi se“.

Već na ulazu u zgradu na vratima je istaknuto obaveštenje na kome piše:

„Obaveštavmo Vas da zbog tehničkih problema blagajne trenutno ne rade. Unapred hvala na razumevanju. Vaš EPS.“

Pre nedelju dana EPS je objavio da je njihov portal „uvid u račun“ ponovo dostupan korisnicima za preuzimanje elektonskih računa i elektronsko plaćanje. EPS je takođe saopštio da će svi računi biti dostavljeni JP „Pošte Srbije“ sa naglašavanjem da je rok za popust istekao juče.

Prilog pogledajte na početku ove vesti.

PROČITAJTE JOŠ:

BONUS VIDEO: Veliki problem po novčanik građana: Zašto su podivljali računi za struju?

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar