"Stavka za dug iz oktobra greškom se našla na decembarskom računu za gas usled knjigovodstvene zavrzlame", to kaže posle brojnih žalbi direktor "Srbijagasa" Dušan Bajatović i poručuje za javni servis da nijedan korisnik neće biti oštećen i da će rok za plaćanje decembarskog računa biti produžen do 31. januara. Nakon brojnih pritužbi građana da im je stigao značajno uvećan decembarski račun za struju, Udruženje potrošača Efektiva objavilo je uputstvo o procedurama za žalbe na obračun potrošnje.

Kakve korake preduzeti, proverava Danijela Lazović, reporterka jutarnjeg programa „Probudi se“. Ona nam razjašnjava da li postoje objektivne okolnosti koje su dovele do uvećavanja računa za prethodni mesec, govori se o tome da je došlo do poskupljenja struje ali nekim potrošačima nije jasno kako je moguće da im je račun duplo veći.

Dejan Gavrilović iz Udruženja potrošača Efektiva za TV Nova pokušao je da objasni šta je po sredi i koji je razlog trenutnog uvećanje računa.

Prilog pogledajte na početku ove vesti.

PROČITAJTE JOŠ:

BONUS VIDEO: Da li je Elektrodistribucija želela da se okoristi o građane?

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar