Stanković i Đorđević: Gest Ronalda velika šteta za Koka kolu

Emisije 18. jun. 202109:47
Podeli:
Printscreen Probudi se

Stručnjak u oblasti marketinga Ivan Stanković i kreator brendova Voda voda i Gorki list Vojin Đorđević saglasni su da je potez Kristijana Ronalda napravio veliku štetu za Koka kolu, ali da veruju da on nije imao lošu nameru već da je bio iskren u tom gestu.

Nakon poteza fudbalera Kristijana Ronalda, koji je na konferenciji za medije nakon utakmice sklonio flašice sa koka kolom i visoko podigao flašicu vode, govoreći da to treba da se pije, Stanković smatra da je moguće da svašta nešto stoji iza ovoga i da je to „noćna mora“ za agenciju koja je ugovorila sponzorstvo sa koka kolom.

„Ogroman je uticaj influensera što se sada vidi. Da li je on bio iznerviran ili ja namerno, ja to ne znam, ali veliku štetu je napravio protiv koka kole. Svi su zapamtili da je on sklonio koka kolu, a za tu vodu nisu ni čuli“, rekao je Stanković.

Đorđević veruje da je to bio iskren gest i da je jasno da je to bio potez koji je mnogo uticao.

„Retko se dešava da tako uticajna ličnost i ima milijarde ljudi koji ga vole, ima tako oštar stav prema kompaniji koja je delovala nedodirljvo. Značajno je to kada se jedan brend oslanja na marketing, ali mogu da se dese ovako neprijatne stvari“, istakao je Đorđević.

Stanković je naglasio da je veoma bitno da brend i onaj ko ga reklamira dele iste vrednosti oko nekih stvari, te da će biti u problemu ukoliko se to ne desi.

„Često se desi da je ta ličnost isuviše jaka i pojede brend. Čuvena reklama u kojom je Seka Sablić reklamirala kafu primer je toga. Morate biti jako oprezni da ne napravite neku negativnost“, istakao je Stanković.

Đorđević je istakao da samo želi da veruje da je Ronaldo to uradio iskreno.

„Svima je sada mnogo važnije zdravlje, ali ono što je on rekao je jedna velika istina i ljudi bi trebalo da se okrenu jednom izbalansiranom životu i proizvodima koji mogu da učine nešto za njihovo zdravlje“, dodao je Đorđević.

***
Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Komentari

Vaš komentar