Predizborne pesme, spotovi sa poznatim ličnostima i običnim ljudima, izgrađeni putevi, najave kapitalnih projekata... Godinama unazad deo su predizbornog folklora. Neke teme za koje je procenjeno da su osetljive se ne pominju. Ipak poslednja kampanja, tvrde  drugačija je od ostalih i po tome, što je aktuelna vlast pribegla metodi zastrašivanja građana.

Čini se da ne izlazimo iz kampanje koja je već viđena priča sa istovetnim porukama, uspesima, boljem životu i napretku zemlje. Takav je po oceni istinomera utisak javnosto, a za drugačije teme i promišljanja koja bi možda želeli da nametnu drugi kandidati nema vremene jer se predizborna mikroklima uslovno rečeno kreira sa adrese čoveka koji na ovim izborima nije čak ni formalni kandidat.

Prilog Radice Stevanović iz emisije „Među nama“ pogledajte na početku ove vesti.

PROČITAJTE JOŠ:

BONUS VIDEO: Koliko je bizarna predizborna kampanja u Srbiji?

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar